2016年11月15日 星期二

聖誕的氣味@LUSH環保精神X快樂氣氛

黎到11月,各大品牌都進入聖誕Mode,我都開始投入輕鬆既聖誕心情啦:)
聖誕前既準備,當然唔少得買禮物啦,只要唸到朋友收到你事先準備好既禮物時既興奮心情,就已經非常咁令人期待!
想好好準備派對中抽獎/交換送禮,今次既品牌你絕對不能錯過:)


講到送禮,我都算係半個環保人士,揀禮物絕對要顧及地球先生既健康。
今年LUSH以「魔幻童話聖誕」為主軸,推出具有濃濃節慶氣氛又不失環保的系列產品,絕對係傳遞聖誕歡樂氣氛既好禮物。




等我地一齊睇下有咩好禮氹人同氹地球都得啦:)


對於LUSH,相信好多人一定偕記得佢地既汽泡彈,Yandy每次去旅行都要黎揀返幾粒架:)


黎到聖誕節,加入左唔少節日限定既汽泡彈,絕對要試一試。


即時我地揀左個最繽紛色彩既汽泡彈,佢一邊轉,一邊帶出繽紛既顏色,仲有醉人既香味,齋睇都令人心花怒放呀>////<


除左汽泡彈,仲有浸浴必備既泡泡浴芭同泡泡棒。

用法都好簡單,沖水就得架啦,仲可以自己調較顏色比例添,沖完放返係陰涼既地方待乾,一舊可以分三至四次用都得架:)


日常既話,好似法式麵包造型既沐浴霜就岩哂。


仲有好多可愛又應節既沐浴產品,男女都岩用架!


再黎睇下Bûche de Noël係點整既,首先見亞Lu哥哥將天然既材料溝埋。


再用搞拌機搞勻,再鋪砌成長方型。


再慢慢卷成一光,加上金箔、同可愛既聖誕花圖案,就變成聖誕節特別版既Bûche de Noël Fresh Cleanser啦,貼紙上既就係亞Lu哥哥既嘜頭,下次買Lush既產品都可以八卦下到底係邊個整既啦!


以回收紙再製的紙盒,睇得又玩得既聖誕鹿禮盒,岩哂一班朋友開Party。
又或者用塑膠瓶罐抽絲再製成的環保絲巾,送禮就更見心思啦!

LUSH以自然防腐緊扣核心環保精神與趣味既聖誕,甜美氣息感染,提早享受聖誕節的快樂氣氛。

聖誕系列已經開始有售啦,快D去睇下揀下啦!

Lush Official Website: http://www.lush-hk.com/
Lush HK Facebook: https://www.facebook.com/LushHK

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...