2016年11月13日 星期日

聖誕風‧浪漫自然妝容@Lovegrove x KIKO MILANO

望到呢一系統既產品,有無少少眼熟呢?
無錯! 話咁快Lovegrove就再次與KIKO MILANO聯乘合作,今次係這聖誕既彩妝系列:)

靈感來自於對現代永恆浪漫的主義,超強女人味,如同一朵永遠不會枯萎的玫瑰,色彩飽滿,充滿活力,熱情迷人優雅既當代女性出場啦!




首先換上女人味濃既紅色指甲油,係令女孩立刻變身女人既小撇步啊:)

COLOUR GLITTER NAIL LACQUER (HK$69@)
今次推出既限量版炫亮指甲油,含高濃度閃亮珍珠粉,手上搽既係03. full red,甲油質感非常晶瑩,有Gel甲既感覺,閃粉好豐富,兩層就已經做到飽和感。
紅色對亞洲女生黎講係比較難架馭既顏色,但其實呢枝既甲色係粉紅,再加上紅色閃粉,出黎既感覺比紅色黎得更柔和,易Handle好多架:)


3 COLOURS EYESHADOW PALETTE (HK$165)
六種色調:
01 gleaming burgundy
02 fiery sienna
03 voluptuous smoky
04 magnetic taupe
05 seductive gold
06 enigmatic steel**

DOUBLE COLOUR BAKED BLUSH (HK$189)
兩種色調:
01 lively coral**
02 harmonious bisque

跟住當然係化妝時間啦!
手上係06 enigmatic steel EYESHADOW PALETTE同01 lively coral BAKED BLUSH。


乾濕兩用3色眼影盒是銀X金X紫啡的組合,閃爍度非常細緻,柔和得黎非常有聖誕的氣氛,但用作日常亦不過分搶眼,濕用色彩更豐富啊:)

胭脂係超美既雲石紋,每一種顏色均可單獨打造妝效,而混合使用時有獨特效果。
我喜歡用淺色位黎做埋T-Zone位既打亮,柔和既光澤感非常自然好看。


簡單耐看既浪漫自然妝容完成:)
Lovegrove x KIKO MILANO既聖誕系列造型獨特,包裝設計以紅色和金色為主,小巧得黎非常實用,內置鏡方便係任何場合使用。
價格依舊貫徹親民既作風,實用性高,結合新的化妝和設計給予女性自由地表達自己,特別節日裡盡情發揮不同的浪漫造型。



KIKO網上商店: http://www.kikocosmetics.com/en-hk/ (在35個國家均有發售)
KIKO MILANO Facebook: facebook.com/KIKOMILANOHK

KIKO 香港地址:
海港城店: 九龍尖沙咀海港城LCX +852 2405 1388
時代廣場店: 香港銅鑼灣時代廣場B2 +852 2881 8803
觀塘apm店:九龍觀塘apm UC-22 +852 2328 5033
德褔廣場店:九龍灣德褔廣場一期G73 +852 2388 1626
V city店: 屯門 V city MTR樓層M-77號舖+852 2663 0655
旺角店: 旺角西洋菜南街銀城廣場6號舖+852 2310 2316
奧海城店:奧海城2期地下G28號舖 +852 2320 0030
(即將開幕): 將軍澳東港城1樓199I店鋪 +852 2796 0010
(即將開幕): 青衣城155號舖 +852 2432 2662


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...