2016年7月20日 星期三

笑容才是最強大的化妝品‧笑對歲月的秘密

到左咁上下年紀,開始感覺肌膚既老化痕跡--者係皺紋呀>.<"
特別係笑起上黎就更加明顯@口@
唔通成要就住黎笑?!

今次就黎到SHISEIDO 銅鑼灣東角中心新翼 SOGO CLUB 15 樓 Beauty Centre了解一下點可以悠然笑對歲月。

首先做個3D笑顏肌理分析,以嶄新慢動作攝影為你分析展露笑容時不經意的皺紋與暗啞,揭示 3W 肌膚危機,超慢動作咁睇清。楚自己展現笑容時,到底係邊D位出現左皺紋與暗啞? 對症下藥更加事半功倍。




之後再做埋全港首創 3W 肌理分析,所謂既3W就係
★ Waves of Wrinkles表情紋
★ Wrinkle-Aggravating Darkness 皺紋暗影
★ Wrinklish Skin 凹陷紋理


結合唔同既指數,就可以知道肌膚既問題所在。


仲可以預視面部及眼部不同位置的皺紋問題,同埋用左VITAL-PERFECTION之後亮白無痕既效果,咁就唔洗估估下啦。

想試下就快D打去專門店或專櫃預約啦:)
日期:13 – 19 / 7 / 2016
時間:13:00 – 19:00
地點:銅鑼灣東角中心新翼 SOGO CLUB 15 樓 Beauty Centre
電話:6828 3400

測試完,當然要即刻帶抗老美白系列VITAL-PERFECTION兩款大人氣既熱賣產品返去啦:)
REVITAL系列係美容界首個蘊含純維他命A既護膚系列,被譽為最有效既抗皺活膚成分。
事隔咁多年,當然再下一城,加入RetinoVP8技術,雙重抗皺之餘,仲以為MSK做埋美白,改善膚色、淡化色斑。


我雖然個樣仲係好童顏,但其實一笑D紋理就走哂出黎。
一個唔覺意,眼底保濕做得唔夠好,D粉底、遮瑕膏就卡實哂係D紋位到,都幾得人驚架>.<"


SHISEIDO Vital-Perfection Wrinklelift Cream (HK$760/ 15ml)
集中針對笑紋,高效抗皺,拉走紫色一環,把蓋扭實,就用得啦。


望落同一般精華好似無乜分別,但其實蘊含大量既純維他命A微細膠囊,推開會形成柔滑薄紗咁緊貼住肌膚,隨著表情郁動,注入皺紋位置。


用量極少,延伸力很好,滋潤得黎又唔會引起痘痘問題((這點很重要。


SHISEIDO Vital-Perfection Wrinklelift Mask (HK$570/ 12pcs)
蘭花形狀既眼膜設計,範圍更廣,全新布料更加能夠緊貼皺紋。
包裝亦非常簡便,一撕就用得。


眼膜cover到既範圍都幾大,我會盡量貼近眼底位置去敷。
絕對要讚佢既貼膚程度真係非一般的好,貼上去之後幾乎完全唔會移位,貼眼都好安心。


敷15-20分鐘就夠啦,笑紋明顯減淡左唔少,感覺好滋潤。
但拎走後,其實片眼膜仲留有唔少精華喎。


加埋包裝上剩低既少量精華都千萬唔好浪費。


用黎敷多5-10分鐘你在意既位置啦,我就用黎敷額頭既火車紋,都幾有效架。

笑起黎睇唔到D紋,笑都可以放盡D啦:)


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...