2015年12月6日 星期日

VisaPure Advanced Life@home

上回講到唸住帶埋Philips VisaPure Advanced淨肌活膚SPA全效套裝 去我既聖誕旅行。
未出Review已經有唔少男士同我問價...我意思係問VisaPure Advanced個價XD
無問題,料即俾。

Philips VisaPure Advanced淨肌活膚SPA全效套裝(SC5370)
建議零售價 : $1,898 (隨附一般按摩刷頭、活力按摩滾輪及冰感明眸按摩頭各一個)

獨立刷頭售價
一般肌膚刷頭 SC5990 - $98 (可選購其他不同肌膚刷頭使用)
活力按摩滾輪 SC6060 - $308
冰感明眸按摩頭SC6040 -$308

查詢 : Philips 客戶服務中心2619 9663
零售點 : 各大百貨公司及電器店有售






咁我都用左兩星期Philips VisaPure Advanced,係時候同大家Review下啦:)


潔膚儀刷頭、活力按摩滾輪及冰感明眸按摩頭三種配件。
集潔面、按摩提升及眼部通淋巴去水腫三種功效,岩哂我聖誕帶去旅行兼做野,但未帶出國之前係屋企用已經好嘆。

洗面日日都要洗,用VisaPure Advanced唔洗自己起泡。
幫你計埋時唔會清潔過度,兼提升埋清潔效果。


Philips專業科研人員首度運用NFC (Near Field Communication)技術於美容產品上。
研發出VisaPure Advanced既智能辨識科技係當你換唔同配件,佢就識自動轉換功能,自動調節相關程式,微振次數、旋轉速度、程式時間都唔洗自己煩惱。


岩岩收到用活力按摩滾輪D肉肉成面都係...
Look完成面會Feel到少少熱,肌膚會有少少紅,好似做完運動既感覺。


結婚旺季,訓得亦比較少...
黑眼圈都幾看覺眼,仲泡左唔少^^"
冰感明眸按摩頭點點印印,冰冰涼涼咁好鬼舒服,30秒已經有即時收緊效果。

我呢兩個星期一得閒就左碌右碌,係時候睇下效果...

肉肉本身都幾多,Keep住Look真係收咁D喎﹐眼袋收咁唔少,黑眼圈仲係到,但冇左個眼袋望落已經好好多,少少遮瑕膏已經KO到無影。
而且膚色更加平均,唔上妝肌膚都好似打左柔光燈咁,真係忍唔住由心到笑出黎:)


不過除左正常既使用方法,我都有時會唔正常既使用XD
化妝除左條腰好攰,對手Keep住定定都好攰架,我除左用活力按摩滾輪瘦面美肌之外,仲會用黎舒緩下手部/肩膀疲勞,碌下太陽穴都OK爽啊,反正邊到攰就碌邊到XD
力度未必好夠,但唔洗下下約按摩,慳到錢又黎得及時,個下攰就即刻拎黎按一按,碌碌下都有唔錯既舒緩效果。

一枝做到咁多功能,去旅行點可以唔帶埋你呀?


沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...