2015年10月16日 星期五

間隔交替之保濕美白保養@DCS

早排日日都擺街站,曬到燒豬咁>.<
不過少見我既朋友都話唔覺我有黑到,其實又未至於無黑既,但我自創左一套間隔交替之保濕美白黎做保養,效果似乎都OK喎:)

用既產品就係屈臣氏由韓國引入既護膚品牌 DCS。
DCS 即“Dermatology Cosmeceutical Solution”的簡稱,品牌對產品效能和安全性的嚴格要求。 重點成分是韓國濟州島東部的天然火山岩海水。
海水滲透玄武岩層,經自然過濾後儲藏在地 下,藴含豐富礦物質包括鈣和鎂,而且沒有暴露於空氣中,比一般深海海水更安全及純淨。
除了保持皮膚水分和彈性,更有效防止皮膚老化、增強肌膚免疫力。


Aquaderm 保濕鎖水系列 同 Brightderm 亮白淡斑系列。



曬完最緊要第一時間補返D水,曬到變人乾既時候再好既美白精華都唔會有用,可能仲會刺激到肌膚添架。



DCS 保濕鎖水精華 (30ml) 售價:$279
主要成份是濟州島純淨天然火山岩海水,含有豐富鐵、鈣、 鉀、鎂等礦物質。
當中既龍舌蘭仙人掌萃取物,有效為皮膚補水及調節水油平衡兼水分儲存能力極高。
透明質酸鈉,即時為肌膚細胞注入源源水份及保持肌膚彈性,同時增強肌膚抵抗力。

質感水噹噹咁,即時幫肌膚泵滿水。

咁對眼都要好好照顧下既,一扭一按,精華就好似花型咁走出黎,好靚啊:)

天生豆豉眼,一下就夠兩隻眼用啦!
金屬離子滾珠筆頭設計,促進眼周血液循環,打圈碌十下,有時間有心機可以再碌多幾下架,我自己就會碌埋上太陽穴,因為眼部肌肉係去到太陽穴架。
不過碌既時候要小心D,唔好碌到入眼呀,會"那那地"。

曬完既第二朝就可以用美白啦, DCS 亮白淡斑精華 (30ml) 售價:$279 
含美白成分 ILLUMISCIN,有助阻擋黑色素形成,並有效減少色斑。
仲有均勻膚色、提升肌膚光澤度既功效,仲係美白同抗皺雙重功效添。

美白得黎唔會太乾,我全面搽完之後,仲會搽多少少係有暗瘡印印既位置。

DCS 亮白淡斑安瓶眼精華 (10ml) 售價:$279 
含豐富水解膠原蛋白,有效抑制黑色素形成,消除浮腫同黑眼圈問題。

DCS 產品的安全性亦備受肯定,獲韓國食品藥物安全部 (MFDS) 認證,仲通過「韓國皮膚臨床科學研究所」的皮膚測試,不含 6 種對皮膚有害的成分,所以我都用得幾安心。

有關屈臣氏集團及旗下品牌資料,詳情請瀏覽 www.aswatson.com


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...