2015年10月27日 星期二

深夜深深懷念‧日式食堂

難得一日請假,約左好友聚頭食個晏:)
銅鑼灣Times後街原來多左唔少上樓食肆,今次就去左霎東街OLIV試下日式料理--霜月。

時間唔多,但女仔聚頭總有講唔完既話題,搵間坐得舒舒服服實無死。
重點呢到有屏風,好有私人空間,講野大聲少少都唔會嘈到人,但當然都唔好太過份啦XD

我地叫左幾個定食Share,可以試多幾款嘛。

每個SET都有機雜菜沙律、麵豉湯、日式燉蛋,白飯連甜品。




沙律唔太岩我呢D唔食菜既小朋友,友人已經幫我KO左。
麵豉湯好咸淡度岩岩好,豆腐滑嘟嘟,清新!
日式燉蛋收埋唔少海鮮,值回票價。


先黎個魚生拼盤,我食左象拔蚌,好解甜爽口。


吞拿魚腩日本海膽丼,吞拿魚腩舖滿半個飯面,海膽佔1/3,再加上少量配料,剩係氣勢都好有派頭。
我本身唔太食魚生的,食左舊蛋XDDD
連蛋都好味過人,Juicy有蛋味,滲返少少甜味,Like!

牛肉香味燒定食大愛! 牛肉嫩口又炒得香噴噴,夾埋啖飲食真係有滿足既感覺呀:)

牛肉網燒定食其實都好食,牛肉燒得好香口又唔乾,不過就被之前的比下去了。
但如果本身鐘意食牛既原味就揀呢個啦!

最後黎左個壽司,又係生野,所以放棄左。
我唔夠飽(本身都食幾多野的),所以加碼左個稻庭烏冬,幾乎係我一個KO左^^"
湯底好濃郁,牛肉真係呢間餐廳既好物,反而烏冬就一般般,唔係唔好食,但平平無奇。


跟餐甜品清清地揀左柚子雪芭,清清地消消濟。
友人既紅豆雪糕都好香紅豆香味,不過甜食我就麻麻地,口味既野XDDD

雖然價位唔平,但都叫價回票價,而且店員服務超好,地點就腳,坐位舒適寬敞,間唔中一次絕對食得過:)

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...