2015年10月20日 星期二

水潤之初秋@Colourmix

開始感覺有少少秋涼,又係轉產品既警號啦XD
Colourmix幫我地準備左兩款好岩初秋既產品。


THEFACESHOP - 控油水潤氣墊粉底 SPF50+ PA+++
Cellnique淨純肌膚去黑頭凝膠




雖然Yandy唔係好哈韓,但都識得THEFACESHOP全新代言人 – 金秀賢,者係外星男XD

不過放心,呢盒控油水潤氣墊粉底 SPF50+ PA+++ (推廣價 HK$200) 絕對岩地球人用既:)
Made in Korea,基本Cushion既功能都有齊,控油、水潤、透白、遮瑕、防曬。
加入左澳洲塔斯曼尼亞純淨水及意大利礦物含氧水,具保濕、注氧及活化細胞功效,肌膚層層水潤,妝容更貼服自然,改善乾燥小皮屑造成的卡粉及脫妝問題。
仲有玫瑰花粉末、蜜柑果皮萃取、控油複合(採自柿子、辣木樹、合歡樹等萃取)抑制及調節肌膚油脂分泌,長效控油,收細粗大毛孔,持久清爽不油膩,尤其缺水多油肌膚,但所有肌膚都岩用既。


顏色一貫韓系既白淨,對於我黎講就唔太岩色啦,但一般膚色既女仔應該係岩岩好做到白淨感既。

成份入面有油分複合物(oil composition)及粉末(powder composition )複合配方,係以不同形狀大小的細密粉末製成,可以均勻遮蓋面部瑕疵,水嫩不結塊,每底妝更輕、更薄、更透,妝容持久細滑無瑕。


提亮遮瑕既效果唔錯,油光及厚重妝感88!
感覺都夠清爽控油,而且水潤度都好好,除左隻色唔岩我之外都幾滿意。


淨純肌膚去黑頭凝膠 Skin Action Sebum Gel 30ml
轉季時幫D衫褲大掃除既同時,最好都幫肌膚做一做一掃除。
但對肌膚當然不能太暴力,呢隻去黑頭凝膠通過植物生物工程配方調製而成,性質溫和,可以抑制過多皮脂分泌及減少黑頭粉刺形成,用酵素分解去除死皮角質,擠、拔、壓都係忍一忍啦!

早晚於潔面、爽膚水和眼部護理後,從內至外均勻塗抹於黑頭粉刺或T字部位。

搽上面感覺涼涼地,味道清清地,感覺都幾清爽,無疼痛溶解黑頭粉刺,遠離油光、毛孔粗大的煩惱。


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...