2018年5月28日 星期一

盡情揮灑汗水@Bioré Deodorant Z

今個夏季既熱浪真係唔係人咁品,岩岩開始已經一度突破3X度高溫,連平時唔算多流汗既我都要乖乖地搵下止汗劑。

要數近期最Hit既止汗劑就一定非佢莫屬XD
由日本當紅搞笑藝人渡邊直美代言,廣告超有視覺衝擊高:)
過目不忘叨>////<

Bioré Deodorant Z 散汗爽身淨味劑系列
♥ 女士散汗爽身淨味劑 走珠型 (清新皂香)
♥ 男士散汗爽身淨味劑 噴霧型 (柚子清香)


日本革命性科研,以獨特「汗水蒸發技術」,不含鋁鹽,不阻塞毛孔及汗腺,讓汗水自然排出後,迅速蒸發及速乾。
全效抗菌配方」能同時消滅皮脂和汗水中的細菌,解決引致汗味的兩大源頭,仲非常長效。


女士系列粉紅色,細細枝非常小巧輕便。

個人覺得走珠型比較方便控制,等酒精味散左會留底淡淡既花香味,而且感覺冰冰涼涼,又唔會笠痴痴,散汗真係快好多。

男裝就係柚子味,當成身汗水既時候用噴既感覺就衛生好多。
感覺同樣清清涼涼,男友打波用,雖然見佢都係滴哂汗咁,但佢都話比平時用既止汗劑黎得通爽舒服。

我個人最鐘意佢唔係以阻塞汗腺抑壓汗水,而係係汗水自然排出後,迅速蒸發及速乾呢點。 
呢個夏天,一齊盡情揮灑汗水啦:)

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...