2018年1月28日 星期日

冬日亮眼妝‧dejavu冬日雪花限定版持久貼服眼線系列

近來既妝容我好鐘意畫偽雙眼皮XDD

收到dejavu全新冬日雪花限定版既持久貼服眼線系列,簡直令我畫得更加順心。




估唔到保養品要換季,化妝品都會換冬日造型:)
三款新包裝,筆桿燙印上閃亮既冬日雪花圖案,真係幾吸睛喎!
♥ 旋轉筆芯型眼線筆 - 深啡色
♥ 柔軟毛筆型眼線液 - 亮啡色
♥ 柔軟毛筆型眼線液 - 亮黑色


♥ 旋轉筆芯型眼線筆 - 深啡色
為左俾大家睇清楚眼線既部分,眼影我用左隻帶珠光色既裸粉色,無做任何漸層效果。

旋轉筆芯型眼線筆我平時畫眼妝係必須既,主要用黎畫內眼級線,順便調整眼型輪廓。
我幾鐘意呢枝筆芯夠幻細,可以好精準咁畫出輪廓,畫起黎亦順滑流暢,自然既深啡色帶出眼部柔和感。


輕輕畫好內眼線既部分,已經睇得出眼型順滑左。
我都有偷少少位,將眼尾部分拉長左2mm左右,令眼仔睇落更大。


♥ 柔軟毛筆型眼線液 - 亮啡色
柔軟毛筆型眼線液有啡/黑兩隻色,0.1mm極幼細柔軟既毛筆型眼線液筆頭非常好畫,獨有薄膜配方,用溫水即可輕易卸除,對抗皮脂、汗水、淚水,耐摩擦,全日不暈染。
我超鐘意用呢隻亮啡色黎畫偽雙眼皮,對岩位,輕輕橫印落雙眼來皮位再向後拉起筆頭,一下就搞掂,而且條線真係任我點眨眼都Keep到成日絲毫無損架。


♥ 柔軟毛筆型眼線液 - 亮黑色
我會用黑色眼線液將眼尾位置拉返更細長,眼型就可以保持柔和,但又實在。

最後拎返旋轉筆芯型眼線筆 - 深啡色,填滿返下眼角位置,成個眼妝就完成啦。
非常簡單:)


合埋眼雖然會見到我條偽雙眼皮線,用返啡色眼影做眼尾就可以解決到。
不過今日想大家注意力放係眼線到就唔特別隱藏佢啦,大家應該明顯眼神亮麗又大左。
我最近超鐘意畫呢個眼妝呀>////<
讓你隨意調節眼線粗幼度,即使眼尾部分都能輕易描畫。

銷售點:
各大莎莎、LOG-ON及Colourmix均有代售

建議零售價:HK$ 98/枝

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...