2017年11月12日 星期日

痘痘期的特別呵護@KIEHL'S青瓜植物精華系列

轉季時分,肌膚特別脆弱敏感,唔想塊面紅噹噹咁見人,就要俾佢最溫和既滋潤。

Kiehl’s一直以高效護膚專家見稱,青瓜植物精華爽膚水係60年代末已經面世,配方歷久不衰,時至今日依然是Kiehl's顧客的心頭好。最近就加入潔面乳新成員。
♥ 青瓜植物精華潔面乳 (HK$220/ 150ml)
♥ 青瓜植物精華爽膚水 (HK$220/ 250ml, HK$345/ 500ml)

青瓜植物精華系列係日常護膚程序為基礎,既補水又溫和,特別適合敏感肌。
加上草本芳香,能令人精神一振,簡單既保養都可以擁有猶如水療護理般既舒適感受。




♥ 青瓜植物精華潔面乳 (HK$220/ 150ml)
每日既清潔對肌膚非常重要,但過度清潔又會令肌膚失去應有既保護。
最新推出溫和潔淨的青瓜植物精華潔面乳,青瓜別具紓緩功效,性質夠哂溫和,不含肥皂和硫酸鹽(sulfate)成分,配方清爽滋潤,偏乾性及敏感性肌膚亦可安心使用。


食左一段時間中藥,生左唔少石頭瘡,唔掂都會痛T^T
但用青瓜植物精華潔面乳反而好舒緩,獨特啫喱質感,揉出既泡沫好輕好薄,係肌膚上推開感覺清爽舒服,草本芳香夠清新,心情都即時舒緩唔少。
帶走污垢、多餘油分和雜質,同時保存青瓜獨特既護膚效用。


♥ 青瓜植物精華爽膚水 (HK$220/ 250ml, HK$345/ 500ml)
皇牌既青瓜精華爽膚水,溫和舒適、不致乾燥、不含酒精,適合乾性至敏感性肌膚使用。
除左青瓜萃取,配方仲有多種植物精華萃取,能溫和紓緩肌膚、均衡膚質、並具有溫和收斂效果令膚觸柔嫩,肌膚更乾淨清爽,亦能紓緩並調理肌膚。


其中青瓜果萃取就具有結合水分、調節水分和軟化功能,針對油性同疲憊受壓既肌膚,發揮清爽效果。
尿囊素就係一種細菌抑製劑,發揮舒緩及減輕炎症既功效,令我最近既肌膚康復得更快。


青瓜植物精華系列陪我過度呢個難捱既痘痘期,好快又白白滑滑啦。

更多資料:
Kiehl's Facebook: http://www.facebook.com/KiehlsHK
Instagram: http://www.instagram.com/KiehlsHK
Weibo: http://www.weibo.com/KiehlsHK
Website: http://www.kiehls.com.hk/

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...