2017年11月30日 星期四

D.UP眼妝好物入貨@美容展

美容展係一年一度入貨既大日子,一般我都會入定一年要用既化妝品、消耗品。
而D-UP就係我每年必到既攤位!!!


化妝對對於雙眼皮膠紙同假眼睫毛既消耗量真係好大,撞岩一日化姊妹妝既話,其實已經可以用消一盒假睫毛架啦>.<




新娘既睫毛當然要又靚又舒服,好多時我仲會自製組合睫毛俾新娘。
但我都堅持買又靚又舒服既眼睫毛俾姊妹用,佢地對睫毛要戴足成日,如果唔舒服就好慘豬架啦,加上唔易甩既膠水,眼仔舒服先會做野精靈架嘛:)
D-UP既款式選擇極多,全副、半副都有,無論咩眼型、咩氣質都可以輕鬆搵到岩用既款式,幫我時間緊迫既姊妹妝偷返唔少時間。
而且用過既姊妹都大讚梗夠舒服,毛質自然,無論咩款都唔會反光變簾篷,而且清理後可重覆再用幾次,一D無化開妝既姊妹都因而愛上左。


另一樣就係工作必定要有既雙眼皮貼。


醫療級黏貼,強效防水防油,分左單面、雙面、微調、防敏4個款式。
貼出超隱形唔易被發現既偽雙眼皮,眼仔即時精靈幾倍。

另外係上年入左貨小試牛刀,今年大手購入既眼線筆,強效防油、防水、防汗、防淚,完完全全唔怕溶妝。化姊妹用幾乎無再需要補眼線,化妝工作變得更輕鬆。

睫毛液我的確係比較少用,因為預左會痴假眼睫毛,所以對睫毛液既要求只要唔會溶兼撐得起就OK架啦XD
不過今年我做左育睫,自己既睫毛量變多左,有6倍增量的超長纖維,仲有10種美容成份,好好呵護我既弱小睫毛。



更多產品資料,可參考D.UP Facebook Page:
http://www.facebook.com/DUPHK

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...