2017年11月22日 星期三

骨膠原飲飲飲‧腳痛飛走哂!

媽媽最近成日話腳痛,呢隻台灣好hit既玻潤凝(Borunnin),一日一枝,即開即飲,唔單止保護關節,仲可以美肌、明目。

玻潤凝Borunnin (HK$1,500/ 21枝)

3 大修護配方: 玻尿酸、軟骨素、葡萄糖胺構成保護金三角。
關節-->保持潤滑
肌膚-->防止老化
眼睛-->減緩乾澀



3週連續使用21天
3個部位有明顯效果
3盒用服用後可減量

好似方便又快捷咁,一試無妨。

一盒有7枝,雷射貼紙保證未開封。

內容物成份: 蘋果汁、N-乙醯基-D-葡萄糖胺、砂糖、軟骨素、鳳梨酵素維生素C、甲基硫醯基甲烷(MSM)、雞冠抽出物(含天然玻尿酸)、香料、蘋果酸、甜菊醣苷(甜味劑)

最緊要係0脂肪,唔怕肥。


同開colour con既方法一樣,感覺真係幾保鮮。


唔洗任何工具,每朝早肚飲一枝,keep住飲3星期就有效果。

我無同媽媽話佢有咩功效,淨係同佢話係營養補充品,叫佢試下飲XD
佢飲左兩星期左右,問返我係咩黎,佢覺得對腳無成日痛,舒服左好多。
我問佢仲有無其他感覺,佢就話好似差唔多。
我媽媽本身肌膚都靚靚,眼睛都無大問題,所以無特別感覺我都覺得係合理既,最緊要係佢腳痛問題得到改善。


至於味道方面,其實20ml一枝,飲21枝就有效既,就算好難飲我都覺得無問題。
不過又出奇地,佢係蘋果味,酸酸甜甜咁幾好入口,不過飲完一陣會有少少喉嚨乾,飲多啖水就無問題。

價錢就真係偏貴既,不過解決到媽媽既腳痛問題,其實都好值得。

更多資料: http://yklotion.com.hk/tw/

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...