2017年6月10日 星期六

盛夏♥清簡妝容@REVLON全新眼部防水彩妝

黎到夏天,妝容最講究既就係持久度,REVLON推出左一系列防水眼部彩妝產品,唔洗驚脫妝脫到不似人型啦:)




♥ ColorStay™ Brow Pencil 持久修形眉筆 (HK$88@)
24小時持久不脫色眉筆,防水、防汗、防暈染,顏色方面有2種色調: #210 Soft Brown #320 Dark Brown
我手上既係#210 Soft Brown,色調做得好自然,有D淺色眉筆既顏色好黃,畫完眉會令膚色睇落暗沈左,好似唔多精神咁架。
而我真係幾鐘意呢種雙頭設計,一邊眉筆、一邊螺旋眉刷,用起黎非常方便。


用眉筆勾劃眉形,再用刷頭輕輕一掃就搞掂。
斜角設計用黎畫眉峰及眉形都好就手,效果自然柔和。


好岩用黎畫最近大熱既自然毛流眉,仲同我本身既髮色自然溶合。


♥ REVLON NEW ColorStay™Crème Eye Shadow全新持久持久亮麗眼影霜 (HK$78@)
6種幻彩色調: #Licorice #Cherry Blossom #Vanilla #Crème Brulee # Caramel #Black Currant
蓋到變埋專業角形眼影掃,上妝非常方便快捷,直接用手指上亦無問題。


顯色度係高既,質感會由Cream狀轉化做粉末狀,做到24小時持久,防水,不脱妝既效果。
由於我手上兩隻都係淺色,所以加左隻橙色係眼尾做出層次感,再加返條眼線就完成眼妝啦!


♥ NEW REVLON MEGA MULTIPLIER™ MASCARA 360O立體睫毛膏 (HK$138@)
最後點一點精,搽返靚D眼睫毛。
設有兩種色調,包括:極黑色及自然深啡色。


三角掃頭設計,加上獨特三角及心形纖維,可緊緊扣緊每根睫毛,360°濃密纖長效果。
濃密纖長效果感覺效果唔算太明顯,但勝在防水、防油、防暈染,而且夠自然,反覆掃都唔會結塊。


盛夏,清簡妝容,保持住乾淨已經好吸晴啦!


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...