2017年6月26日 星期一

眼鏡娘必備 (⌐■_■)之秘密武器


唔好以為我今次介紹潤唇膏,NONONO!
見唔見到有副超係到?

佢其實係一枝專FOR眼鏡用既小物。




相信有帶眼鏡既大家,都絕對有試過好似我咁既狀況。
明明我個鼻都唔係太扁架啦,仲加埋鼻托,眼鏡亦用堆超輕鏡架,而我都唔算係好大汗既人,但副眼鏡依然Keep住下滑。
特別係影相既時候,一唔記得托一托,鏡架就永遠卡左係眼睛中間,我呢D豆豉眼,想搵返對眼都難T^T


不過呢枝眼鏡防滑 nerdwax 天然蠟,就幫到手啦,佢係比潤唇膏再細枝少少既,我會形容佢係眼鏡用既漿糊筆,原理就好似襪頭膠水咁,只要搽少少係眼鏡個托位,就會幫你Hold住副眼鏡係同一個位,唔會Keep住下滑架啦。


搽上手係無色無痕既,你摸上去既感覺係有少少啜啜地既,當眼鏡搽左漿糊筆,再貼落皮膚到,就會乖乖定住,化左妝都唔會影響妝容。
純天然有機材質製成,以蜂蠟為基底,過敏率遠低於千分之一,呵護你的皮膚與眼鏡。黎緊夏季,戴超都岩用架。
好似我咁既眼鏡娘,當然要有返枝旁身啦!

有興趣可以去了解多D,而家香港免運費中呀:
https://anlander.com/products/nerdwax-hong-kong

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...