2017年6月12日 星期一

30mins自己動手畫指彩@Sally Hansen


迎接夏日的功課接踵而黎,手手腳腳係時候出黎透透氣,同大家SAY個HI了。
簡簡單單,用30mins幫我自己十隻手指頭黎個大翻身,迎接仲夏!



美國品牌 Sally Hansen Miracle Gel指甲油系列推出左夏日幻彩繽紛色系♥
用甲油造出Gel甲既效果,方便隨時隨地幫手指頭換新裝。
今次就同大家分享下我既手殘都可以搽出靚甲既小秘密啦!


Sally Hansen Miracle Gel指甲油系列既最強之處係唔洗上底油,快乾程度係絕對令人驚喜既,我只要幫5隻手指上完一層,返轉頭已經可以上第二轉,而且顯色度同飽和度都非常高,掃頭用起黎好就手,兩、三下就搽好成隻甲啦!

上好底色都唔洗5分鐘,我今次決定加少少夏日既感覺,畫幾朵花花。

Top Coat Update左去2.0版,令你搽指甲油都好似整左gel甲咁。
加左Top Coat之後指甲表面更平滑豐厚,望落真係十足GEL甲,重點係真係Keep足兩星期都無問題。


如果你仲成日唔小心整花未乾透既甲油,又或者辛辛苦苦畫靚哂,但唔夠兩、三日就花哂...
不如就趁呢個夏天,試下全新魔幻新色 2.0 GEL甲指甲油系列啦,售價都係$99@
未試過既,可以買套裝,有一枝甲油+一枝Top Coat。

屈臣氏獨家發售 (地址:九龍灣德福廣場1期G52號舖 2426-5933)


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...