2017年5月21日 星期日

防曬‧仲要防水防汗兼清爽@SHISEIDO

最近開始感覺到夏日既熱度,面對太陽,一定要準備好防曬!
記得好好保護肌膚免受紫外線UVA及UVB侵害呀:)

Shiseido既防曬產品相信大家都唔會陌生,最近成日落雨,天氣潮潮濕濕咁,一般防曬好易失效,搽左等於無>.<

應付唔同既天氣同唔同場合,我都會揀唔同既防曬。

SHISEIDO防曬全部都係日本製造,呢次介紹既兩款都用左防水最強既WetForce技術,成分裡的負離子與水及汗水裡的正離子礦物質緊密結合,形成高效防水膜層,濕身後防曬效果更提升達124%^。獨有Super Veil-UV 360既技術,均勻地將防UV保護膜覆蓋於紋理凹凸細微既肌膚上,以防止因防曬霜厚薄不勻,曬到一達達或者曬傷就唔抵啦。
推開時仲唔會推到擦字膠碎,呢點好重要,因為搽完防曬仲有好多野要搽架嘛。
清爽不黏膩配方更能發揮高效保濕效果,最岩香港潮濕及紫外線強勁的天氣環境,岩哂最近濕笠笠既天氣!


♥SHISEIDO Perfect UV Protector HydroFresh SPF50+ PA++++ (HK$340/ 50ml)
【適合面部及身體使用】
呢枝係專為香港潮濕天氣調配既,特別為亞洲女性研發配方,新配方加入創新HydroFresh水包油配方,完美防護同時保持到輕盈既質感清爽不黏膩。

邊推你會慢慢感覺到水感漸漸變成粉末般覆蓋肌膚表面,淡淡微香,好像掃上了層爽身粉咁。

唔會泛白同留白汗,係我水上活動必備既好拍擋,落雨出門我都係用佢架!

♥SHISEIDO BB for Sports SPF50+ PA+++ (HK$290/ 30ml)
雖然 Perfect UV Protector HydroFresh 係面部及身體兩用,但好似而家咁既落雨天,我都係會化妝出門既,一般底妝面對咁潮濕既天氣,溶妝度極高。
呢個時候BB for Sports就係時候出場啦!
獨家 WetForce 技術將太陽化敵為友,遇水後防曬效能持續提升,出汗愈多防曬保護層愈鞏固既概念。


除左防曬功效,BB for Sports加入左塑顏粉末,為肌膚營造自然素肌光感。

妝效自然,簡單修飾小瑕疵同肌膚不均,戶外活動/運動時,都Keep到妝容完整。

面對呢幾日既雨水,用佢黎做底妝都有非常好既效果,完全唔洗擔心溶妝,妝容Keep到成日都貼貼服服。


Yes or No?拆解防曬迷思!
Yandy早前經過尖沙咀巴士站,用左20秒試玩【SHISEIDO你是No.1防曬達人? 】突然贏左防曬禮物走:)
想知自己係咪防曬達人,即刻黎挑戰啦!

日期:5 月 6、7、13、14、20 及 21 日(逢星期六及日)
時間:11:00 – 15:00 及 16:00 – 18:00
地點:尖沙咀港鐵站 A 出口巴士站
活動:於上述日期及時間到場參與「你是No.1防曬達人?」,在限定時間內拆解防曬迷思!只要完成遊戲及登記基本個人資料可於指定日期及專櫃換領「SHISEIDO WetForce 防曬體驗裝」;數量有限,送完即止。


官網: http://www.hk.shiseido.com/
Facebook: http://www.facebook.com/SHISEIDOHK

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...