2017年5月6日 星期六

即影即有‧ FUJIFILM隨拍@香港迪士尼


香港迪士尼樂園一日有幾多人去?
今次Yandy同一大班朋友同400位參賽者一齊參與「FUJIFILM instax紛fun拍同樂日」。




FUJIFILM instax舉辦400人的盛大慈善攝影活動,為一家大小、三五知己和甜蜜情侶製造珍貴的機會,以FUJIFILM instax即影即有相機,係香港迪士尼樂園內完成一系列活動,享受難忘的拍攝時刻,更重要既係扣除退款款項後,其餘的活動報名費將會全數以慈善用途捐贈香港公益金,希望參加者在享受快樂的同時,亦將快樂分享給有需要的人。


FUJIFILM instax隆重宣佈成為香港迪士尼樂園指定影像企業聯盟,獨家贊助樂園內的攝影器材,提供FUJIFILM數碼相機、沖印機、相紙和迪士尼處處拍(Disney PhotoPass)內使用的攝影器材,仲會合作推出迪士尼限定的主題產品。

今次「FUJIFILM instax紛fun拍同樂日」分成個人組、情侶組和家庭組的三個組別,共創美好回憶之餘,完成各項任務後,仲有機會獲得全新 FUJIFILM instax mini 9 即影即有相機添!

講到FUJIFILM instax既即影即有相機,Yandy屋企有好幾部。
一大班朋友去玩,或者去旅行一定帶住佢。
因為影出黎既每一張相都獨一無二,即時分享即時紀錄。


而且影FUJIFILM有種舊式相機既懷舊風味,張張相都會花多一、兩秒,停一停、度一度先禁快門,成日有意想不到既驚喜,影張相都可以笑一餐,Size細細方便收埋係銀包,仲讀緊書既時候銀包入面緊會有幾張架XD

同一班朋友仔邊玩、邊拍...


多相到銀包都擺唔落XD


剩底滿滿既回憶,同埋一面呆樣既相紙盒:)


今次FUJIFILM Instax 仲推出半數位半底片既Square SQ10,加入左唔少新功能,仲可以即時Print相,岩哂鐘意用 IG"分享"快樂回憶既新一代。

係忙碌既日子,感謝FUJIFILM instax送上快樂難忘既時刻。

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...