2014年5月4日 星期日

紅唇絕對需要齒白的陪襯‧送你My Magic Smile :D

其實Yandy一直都好在意自己既牙仔,成日都覺得佢地唔夠白,以為係洗得唔乾淨,所以早晚刷牙、唔飲茶、唔飲咖啡。
但D牙仔都冇白過...永遠都黃黃地咁...

後來問牙醫姐姐,原來係因為我既牙仔本身既顏色唔夠白,而且牙紋比較多,容易積污糟。
所以就算我好努力照顧牙仔,都冇辦法好似人地咁白淨好睇T^T
又一輸在起跑線既例子...


睇返之前既相,塗左鮮色唇之後,牙仔明顯有少少灰灰地,邊位好似有白D,正面就...
我有唸過做藍光美白架,但好似有少少貴,而且我既CASE的話效果未必好持久,長期做的話一定會傷牙,我唔想老左連食野都咁辛苦=.="

所以今次就試下呢隻新出既產品啦,博一博,冇頻撲XDDD


Magic Smile B1 齒の專用化妝品
叫得化妝品,感覺硬係覺得要落妝XDDD
不過佢其實係牙齒既保養品先岩。


今次試既有3件產品:歯の美容液、美容膏。


全新歯の美容液
為牙齒而設的專用美白精華液,針對牙齒色、斑問題。

個盒好大,但其實開出黎得好細枝^^"
既唔環保,又令人有受騙既感覺,唔鼓勵呢種包裝手法=.="

以日本金銀花萃取為本,揉合97% 天然植物萃取成份,重點捍衛牙齒基底健康, 清除深部色素,從根本開始築好防禦屏障,阻截外來污漬對牙齒侵害,由內而外打造本來自然之白。
牙齒底層修護功夫做得好,令之後的美白程序、提亮齒色效果更發揮,營造均勻、無瑕齒白美麗。



用前先折斷滴咀,每次取兩滴於專用牙刷上。
如果跟家人共用的話,應該只能買兩套了,總不能共用牙刷吧?!


味道有點咸咸苦苦的,還有點辣辣的感覺,說真的不太好受。
起泡力不高, 但沒有粒狀物這點很不錯。
妨間太多美白牙齒的產品都是以研磨劑磨擦牙齒表面達致美白效果的,長久以來會傷害牙齒表面的法瑯質啊。

專用牙刷刷頭小巧,牙齒、牙縫間的縫隙也輕易刷到。
刷毛亦比較挺硬,更易於控制方向角度,但刷的時候記得要放輕力度啊。
而且刷毛也是用含有電氣石成份的尼龍細絲製成的,會產生負離子,有助清除牙垢、牙菌啊。


全新歯の美容液針對日積月累的污垢,日常的污垢就要用全新歯の美容膏囉。

全新歯の美容膏PERFECT WHITE/ 全新歯の美容膏EXTRA WHITE

同樣以日本金銀花萃取為本,及多種草本植物萃取成份,針對每日生活及飲食習慣所致的污漬,深入潔淨牙齒,打散污漬源,幫牙齒天天進行持續美白修護,讓潔白程度更維持、更持久。

獨特的三重BBWhite美白系統 還原齒白美麗 獨有最新美白牙齒概念:
三重BBWhite美白系統──「BREAK打散」、「BIND黏走」、 「WHITEN美白」
將牙齒頑固污漬、色班打散浮起黏除,迅速去漬淨白牙齒,一次過 進行潔淨、護齒步驟,不漂不磨不傷琺瑯質,更持久有效回復牙齒美白。


這是PERFECT WHITE,看似跟一般牙膏沒太大的分別,勉強說的話是沒那麼挺實吧。



這就是EXTRA WHITE,比較挺實,細心看會見到小小的顆粒。

兩者用起來的感覺,分別不太大。
我是建議先入手EXTRA WHITE打好基礎,之後再換PERFECT WHITE長期使用。


味道方面同樣都有點咸咸苦苦的,但不算太明顯,比歯の美容液易接受多了。
而且用後,口腔感覺清新,牙齒也感覺滑滑的。
一整天,口腔的感覺都很舒服。

多用幾次就更接受得到這個味道,牙齒能白的話,小小的奇怪氣味是不阻我用下去的XDD


用左7日,牙齒睇落真係冇咁灰灰黃黃,有驚喜!!!
牙齒白淨,會令人感覺更年輕的啊,大家都要好好注重口腔護理唷! :)


全新M agicSm ile B 1歯の化妝品:歯の美容液及歯の美容膏,好比精華液+日霜/晚霜!

「以上試用品由該品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...