2011年10月13日 星期四

細細個時好鍾意既食玩系列‧有得玩有得食


唔知大家有冇見過呢D玩具?! 最近Kinder出奇蛋轉左新款...朱古力雖然好食左...但D玩具...唉...搞到Yandy唔再鐘意佢啦...
唸起細個個時冇咩錢,亦冇咩玩具,個時既Yandy最鐘意就係買"食玩"啦。者係買野食會送小玩具既零食。
除左Kinder出奇蛋,仲有好多唔同既零食都有食玩架,Yandy就最鐘意買呢類零食啦,貪佢有得食又有得玩嘛。((果然好有師奶仔性格呢~^^"
講樣野俾大家知,Yandy細細個時,幾乎儲得齊成套架。
至於點儲...哈哈...話說我有6個叔叔既,咁咪氹佢地一人買一包俾我囉。呵呵!!!
要儲話咁易啦。哈哈哈!!!
不過後來就緊係俾人發現仲要鬧到飛起啦。
唸返起都好懷念呢。
其實食玩既體積又細又多,好明顯好快就俾我整唔見哂啦。
而就就有錢都買唔返啦。


唔知大家又知唔知買咩可以抽到上面既車仔呢?!


我唸大家細個一定玩過既,不過我真係唔記得係自己玩過定見人玩過啦...我上次返鄉下見到係唔識玩架囉...orz...



又係一樣Yandy勁鐘意玩既野~~~吹波膠。而家有時係d報紙檔斬仲見到有賣,但已經唔係呢種舊時既經典包裝啦。


上次去澳門見到,特登買左黎玩。

近日Yandy發現左個時成日買既一個零食老牌子有D新攪作!!!
我仲記得首歌點唱架: 伴隨渡過漫長的歲月...下次見到我叫我唱你聽啦XDDD
仲有句口號: 伴你成長時興隆,美食盡在不言中。((記呢D又咁醒...^^"


記得留心D睇片,跟住上埋FB拎禮物呀:
https://www.facebook.com/#!/shlhk

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...