2011年8月4日 星期四

工作忙不完:帥哥美女讓生活更多采多姿【帥哥篇】

N個世紀前寫了一篇工作忙不完:帥哥美女讓生活更多采多姿【美女篇】跟大家預告過的帥哥要出場。
後來被告知要等帥哥Sheldon的造型出了才可以出,所以拖到現在才可以跟大家分享帥哥。




有請巨聲幫的羅孝勇!!!Sheldon Lo!!!((請拍掌!!!
佢睇落好型好靚仔,事實上係好玩得架!!!
又成日整古整怪,氹得全場人都好開心。((我真係有少少鐘意左佢呀>////<
仲要即席開左個小型音樂會,自彈自唱,喂!!!洗唔洗咁LUM呀!!!>////<
多謝王穎老師再一次帶我出job>////<((大感謝!!!

先來帥氣Look


再有型格Look
難得好天氣,出埋外景!!!


王穎老師還負責動作指導!!!飯飯掂!!!好勁呢!!!


最後連褲都俾我地玩埋!!!哈哈!!!





我唔係冇做野架。((王穎老師幫我拍的>////<


玩足全場!!!YOYOYO!!!


仲有得合照>////<


開開心心又放工!!!
今日係帥哥Sheldon既生日呀,大家快D俾個生日祝福佢啦^^ -->Sheldon Lo 羅孝勇

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...