2019年10月14日 星期一

洗髮護髮新體驗@Essential Purify 鎖水淨化系列

最近同友人傾開,先知道原來好多人無論咩狀況都係用同一款既洗髮產品@口@
其實我既洗髮產品同保養品、化妝品一樣,都會因應每日既需求轉換。


最近用緊既係Essential全新產品-Purify 鎖水淨化系列
♥ 速乾空氣感系列(洗髮露、護髮素)
♥ 清爽防油光系列(洗髮露、護髮素)
♥ 去頭屑保濕系列 (洗髮露)

全系列主打水感零矽,4倍鎖水,天然修護髮絲。




應該係人都知我係懶鬼,呢款洗髮系列真係我既心水,因為可以減省20%吹髮時間。
同時做到保護頭髮免受熱力及摩擦損傷。
我本人都係髮絲比較幼軟既類型,呢款洗髮系列有效減少頭髮糾結,為髮絲注入空氣感,令髮根不扁塌,髮尾不打結。


由於係細軟髮,偶爾會覺得頭皮比較油,呢D日子我會轉用長效控油配方。
佢可以集中深層潔淨過盛油脂,高度保濕,讓頭皮頭髮同時回復水油平衡。
保持頭髮清爽感,髮根不黏笠之餘髮尾不會乾旱,時刻水潤順滑。


而呢枝高效鎖水去屑配方,蘊含活性去屑成分Piroctone Olamine,有效去頭屑及防止頭皮痕癢,令頭皮保持爽淨水潤,告別頭屑問題。
我暫時就未用得到住,因為速乾空氣感同清爽防油光系列已經Keep到我既頭髮健康,完全無頭屑問題XDDD


速乾空氣感同清爽防油光系列都係屬於微香,起泡量一般既類型。
雖然係潔力比較強既產品,但洗完頭髮唔會乾,加上有天然修護成分,髮絲感覺更順滑。

Essential 官方網站 : https://www.kao.com/hk/essential/index.html

「產品及有關資料由品牌提供」

#EssentialHK #EssentialPurify #鎖水淨化系列 #無矽 #水感零矽 #4倍鎖水#天然修護 #日本研發

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...