2019年9月30日 星期一

都是睫毛惹的禍@Curél 速淨水漾卸妝油

最近白蝕既問題令我既眼睫毛都白左幾條...=.=
平時唔鐘意搽睫毛液都只好乖乖地搽下。
但成個妝最難卸既正正係就眼睫毛液,唔想分開眼唇卸妝既我,又回歸到Curél既卸妝油。


♥ Curel 速淨水漾卸妝油 Make Up Cleansing Oil‭



主打不油膩、不刺激及不帶走肌膚水份既卸妝油。
產品具弱酸性,貼近肌膚天然pH值,而且不含香料、色素和酒精。
所有面部護理產品皆經過貼布測試及防敏感測試,證實不會對肌膚造成敏感及刺激。


方便又易用既泵裝設計,一向係我杯茶。


「速淨水漾配方」迅速溶解難卸彩妝,徹底洗淨化妝品。


我一向都唔算化太濃妝既,但由底妝、遮瑕、眉、眼、胭脂、唇都有齊架。
而最重要當然係要卸到我既防水睫毛液啦。
高效乳化的水漾卸妝油,質感又滑又影推,溫和唔澀眼。
無需過度用力搓揉,即可輕鬆卸掉彩妝,減少對肌膚的刺激。


加水乳化後,依然感覺舒爽,絕無黏膩感。

加埋保護肌膚天然保濕成份「細胞間脂質Ceramide」,卸妝後仍然維持到個水潤柔滑感。
唔會因水份流失而變得乾燥繃緊,肌膚仲係非常水噹噹架。

 Curél官方網站: www.curel.com.hk

「產品及有關資料由品牌提供」

#Curélhk #Curél速淨水漾卸妝油 #乾燥性敏感肌膚 #敏感肌 #細胞間脂質Ceramide #舒爽水潤

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...