2019年7月15日 星期一

便便暢通@D.TOX SHOT果菜活腸飲

最近成日肚漲漲,無乜胃口食野。
收到VegCHEERS【D.Tox Shot 果菜活腸飲】即刻乖乖地飲左一盒,黎報告下先成果先。


市面上好多幫助排便既產品都有瀉藥成分,若經常使用瀉藥,恐會造成依賴性,導致腸道蠕動功能衰退架。



【D.Tox Shot 果菜活腸飲】由專業營養及食品專家團隊以「果菜食療」研發的天然、無依賴、無副作用的果菜活腸飲,不痛不瀉地自然排出便便。
素食者都適用。


【D.Tox Shot 果菜活腸飲】證實改善便秘問題
測驗證實飲用7 天後,對於便秘相關不適症狀有明顯的改善。
-63.3% 4 小時感到便意,促使排便
-76.6% 增加腸道蠕動
✓增加排便頻率
✓增加排便量
✓軟化便便
✓減少排便費力度
✓減少排便不乾淨
✓減少腹部脹滿


以6 種果菜活腸
♥ Benzyme™ 香蕉酵素
♥ 黑豆
♥ 紫蘿蔔
♥ 黑芝麻
♥ 紫甘藍
♥ 紅菜頭

當中既專利成分Benazyme™ 香蕉酵素 – 專利與獎項認證成分,最濃縮莘煉,特殊發酵制程,益菌生長提升4-8倍,排除體內廢物,提升腸道健康。
Benzyme 香蕉發酵液更可以促進益生菌生長,讓受試者藉此改善長久便秘的情形。

唔好以為排便係BB先要留意,如果習慣性便秘即超過2 日未能排便,體內可能有5~10 斤的廢物,如果廢物及宿便未有及時排出,毒素會在腸道內被反覆吸收,對健康造成嚴重危害。


建議服用方法:每日1 次,早上飲用 1 包
強效服用方法:每日2 次,每次 1 包,早餐及午餐前飲用

我又唔算太嚴重,所以都係每朝起身飲一包。
一撕就開到,都幾方便。

注意事項
請存放於乾燥陰涼地坊。避免兒童接觸。對配方敏感者、孕婦、哺乳中婦女、長期服用中藥或西藥人士,不建議服用此產品。服用後如有不適,請即停服。


味道係梅加香蕉味,質感偏向creamy感,唔算好好飲既味道,但都唔難入口,一啖飲得哂。


便前便後,肚肚都有幾明顯既分別。
唔想每日肚谷谷、肚脹脹,不妨一試。


VegCHEERS【D.Tox Shot 果菜活腸飲】
標準價:$240 (25 克 X 10 包)

銷售點:屈臣氏
Facebook專頁: https://www.facebook.com/dtoxshot.vegcheers

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...