2019年2月11日 星期一

給肌膚來個60秒泡泡浴@dr.brandt

外國最流行既美容療程 - 皮膚整平術 (Dermaplanning),利用精細既手術刀除去已凋謝既肌膚細胞,快速又即時既驚喜效果真係好吸引,不過見到把手術刀就驚驚豬啦>.<"


dr.brandt推出全新亮肌保濕磨砂泡沫,啟發自皮膚整平術,讓你在家中亦可享受診所美容療程般的高效肌膚護理。




就好似將醫生帶左返自己屋企咁。


dr.brandt由美國名人皮膚科醫生Dr. Fredric Brandt創立,以「take the doctor home with you」為宗旨,主力研創抗衰老護膚品,令顧客係屋企都可以享受診所美容療程般的高效肌膚護理。
所有產品都根據皮膚科醫學標準研製,確保功效同安全性,連國際巨星Madonna 同Gwyneth Palthrow都係忠實用家。


今次推介俾香港用家既,係呢款全新推出既亮肌保濕磨砂泡沫。
柔滑乳霜配合無刀片刮棒,無需在面上動刀,一抹即可挽救暗啞肌膚,同時為肌膚深層保濕。成分蘊含多種天然果酸成分,有效令老化角質迅速脫落,促進肌膚新陳代謝。


有皮膚整平術 (Dermaplanning)既效果,但自己係屋企,60秒就就做到,手術刀亦都換成無刀片刮棒。


用法仲好簡單方便,潔淨肌膚後,全面厚搽一層乳霜,產品會自然發泡,讓泡泡留係肌膚上60秒,用無刀片刮棒刮走泡泡,按摩直至剩餘既產品被肌膚完全吸收。

之後搽返精華同面霜,每個星期1-2次,早上記得配合防曬,避免過度日曬。


簡單為肌膚去除老化角質,促進速陳代謝,告別暗啞同時均勻膚色,肌膚快速回復平滑細緻,保濕效果長達72小時,後續產品都可以吸收得更好。


除左面部護理,品牌都照顧埋我地既身體,當日我地自製泡泡浴球,搵個時間好好享受下先得:)


dr.brandt既House calls系列仲有好多唔同產品架,記得密切留意住。

更多資料:www.drbrandtskincare.hk

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...