2018年3月28日 星期三

腳底貼貼貼‧木酢健之貼

唔知幾時開始接觸休足時間,每次行完街街一定痴兩張係腳板底。
然後今次去日本旅行,發現同行既友人痴既唔係休足時間黎喎@口@
掉既時候仲黑蚊蚊咁,跟住返到香港,我就收到友營堂寄黎既木酢健之貼啦!!!

木酢健之貼 Flexi-Patch $43
介紹話係具有天然遠紅外線功能,主要改善血液循環,以達至減輕肌肉疲勞、酸痛既效果。


效果可持續8-10小時,幫助袪除身體積久的毒素及濕氣,舒筋活絡。

一包入面有8包粉包同8張專用貼布。

首次使用者,建議連續使用7日。
將包粉包痴落專用貼布,再痴係腳底反射區,感覺係有好輕微既和暖感,但按摩感覺就真係唔算。
感覺上佢材質都唔錯,夠柔軟唔會刮腳,痴係腳底都唔會跣腳XD

第二日個粉包真係變黑左兼濕濕地。

撕走之後要洗一洗腳,我連續痴左3日,個人就未有太大感覺,因為本身都訓得唔錯XD
去完旅行精神爽利又無乜邊到痛^^"
黎緊天氣潮濕,當係袪除身體積久的毒素同濕氣既話都唔錯既。

更多資料:https://www.facebook.com/flexipatch/

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...