2018年2月13日 星期二

奇蹟喚膚迎新年@BIOTHERM

年近歲晚,話咁快又過左一年啦!
Yandy今年絕對需要去舊迎新,掃走哂D衰氣XD

第一樣要去舊迎新既就係我D肌膚,之前可能搽左一段時間類固醇,皮膚差左,可能加上有少少適應唔到天氣既變化,肌膚就變得好易敏感。


♥ BIOTHERM ESSENCE CNY LIMITED EDITION 新年限量版皇牌奇蹟水
♥ BIOTHERM LIFE PLANKTON SENSITIVE BALM 奇蹟煥肌抗敏霜



少有用抗敏產品既我,都要開始注意一下肌膚亮出既警號啦^^"


♥ BIOTHERM ESSENCE CNY LIMITED EDITION 新年限量版皇牌奇蹟水

換上新包裝既奇蹟水,以紅色X金色既傳統喜慶配色,以數字「8」做主題,強調8日就令肌膚仿如重生。
「8」象徵福氣和財富,係中國人的幸運數字,而橫向的阿拉伯數字「8」更是「無限」既符號,就好似奇蹟水為肌膚送上源源不絕既奇蹟。


屬於step 0 肌底液既皇牌奇蹟水,可以完美提升後續護膚品的吸收功效,清潔肌膚後就可以直接用架啦!
具高濃度及高活性特質,質感好似化妝水咁輕盈,快速滲透,賦活肌膚細胞,8天就可以令肌膚仿如重生。


最近我忍唔住開暖氣,肌膚真係好Dry呀>.<
我都幾豪用呢枝奇蹟水,肌膚真係即時飲飽水,回復柔滑、回彈及透亮,仲唔會好笠添:)


♥ BIOTHERM LIFE PLANKTON SENSITIVE BALM 奇蹟煥肌抗敏霜

蘊含於BIOTHERM最高濃度的5% LIFE PLANKTONTM水源再生因子,滋潤貼服質感持續呵護乾燥、刺痛、泛紅、灼熱、刺激、痕癢、繃緊及不適等肌膚問題。

配方於100%敏感皮膚測試,適合敏感和乾燥等膚質使用。


採用嶄新的密封瓶身包裝,把活性配方妥善封存,幫助保留抗敏霜的純粹功效。
超密閉空間有效對抗污染,確保使用安全衛生。


面霜質地柔潤易推,對於乾燥、泛紅好有紓緩效果,搽左幾日敏感不適既感覺無哂。
如有需要,仲可以多按一下,沾取額外份量,搽係普遍乾燥既重災區,如面頰和下巴。

BIOTHERM 「奇蹟煥肌抗敏霜」及「新年限量版皇牌奇蹟水」 已於2018年1月上市。

更多資料:
http://biotherm.com.hk/tch/
https://www.facebook.com/biotherm.hongkong/

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...