2016年5月27日 星期五

KIKO x Ross Lovegrove優雅玫瑰金彩妝系列


早前出值左KIKO x Ross Lovegrove Collection既Party,今年夏季全新限量版系列將化妝與藝術完美結合,誕生出以溫暖的色調陪襯優雅的玫瑰金色既彩妝系列,襯托出女性的柔美特質,更展現KIKO精神,「美麗屬於每一位女性,一起繪出彩色人生。」

以WANDERLUST包裝設計,金光閃閃既野,女仔一定唔會抗拒。


OUT OF BOUNDS EYELINER PEN $99
ENDLESS SKY VOLUME EFFECT MASCARA $145

先講眼線筆,好畫又好控制,粗又得,幼亦好無難度,顏色好濃黑,沖水都完全唔甩色。
我就唔算太油眼,少少油啦,化上眼成日都唔會化,持久度非常之讚。

時間關係,底妝已經完成左啦:)
直接由眼妝開始,素眼戴左con,今次揀左隻淺色少少既。

今次就想營造乾淨利落既眼妝,所以直接用眼線筆畫好內、外眼線,顏色真係好黑好實,唔上眼影,眼部輪廓都係返哂到,之後再用點點法做個下眼角既三角位,虛、實對比令眼仔更有層次。

之後就到睫毛膏啦,其實Yandy真係無幾條眼睫毛,平時基本上都無可能睇到我既睫毛^^"
唔信?!你拉返上少少望下我素眼/畫眼線時既睫毛就知啦。

而KIKO呢隻係我用過既睫毛膏之中算係濃密既一枝,佢既配方係搽上睫毛既時候會形成一層增厚膜,令到睫毛既濃厚感大大提升,亦唔易造成糾結既狀況,不過個刷頭對於我隻豆豉眼黎講就有少少過大,搽既時候要好小心,唔係好易整花個妝架呢~

HEATWAVE LIP OIL $125
集柔軟、水潤、亮彩於一身既唇部護理,專用既刷頭,每次既份量唔太多,搽起黎亦好均勻。

唇油有淡淡既花香味,用起黎心情特別靚:)
加上附著力高,搽一次大半日都唔洗補。
顏色方一面,自然,撫平唇紋又透返你本身既唇色,好岩日常用。

MIRAGE LIP STYLO $135
黎到最令人期待既唇膏啦:)

磁石封口設計令一開一關好有滿足感,外型亦充滿女人味,觸感亦好加分。

顏色方面,上色度非常之令人滿意,無論深、淺色都一層就夠上色,質地好Juicy潤滑。

5隻色之中#01,#07係我比較常用既。
#01用黎做咬唇妝既打底色真係一流,但其實單用都好靚架。
我就鐘意mix埋#07做咬唇妝,貪佢隻色女仔得黎好後生,單用既話用黎襯晚妝亦好好睇。

Nude色上唇都無問題,深色就一定掂啦,一層就搞掂,唇膏個斜角位仲可以用黎畫返靚個唇山位,咁就唔怕兩邊唇山唔對稱啦。
左下#14都幾自然,少少氣質感既色調。
右上#08係好典雅既紅唇妝,顏色、質感都好靚,仲好顯白,不過襯係我到就爭咁D味道啦。
右下#16我會形容係女強人感覺既唇色,有種好smart、好有霸氣既感覺,亦係非常顯白既顏色。

單用#16既感覺有少少同我格格不入,不過mix埋#01用又幾清新,有無少少Smart左?!XD


今次一次過試哂5隻色你地睇,你地鐘意邊隻多D?!

KIKO 網上商店: http://www.kikocosmetics.com/en-hk/ (在 35 個國家均有發售)

KIKO MILANO Facebook: facebook.com/KIKOMILANOHK

KIKO 香港地址:
海港城店: 九龍尖沙咀海港城 LCX +852 2405 1388
時代廣場店: 香港銅鑼灣時代廣場 B2 +852 2881 8803


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...