2016年5月18日 星期三

終於笑返:)新髮色大好!!!

相信大家都知Yandy唔多搞D頭毛,因為真係好難搞,又軟又笠,髮量唔多兼無力,係得Porky大師搞得掂我D頭毛。
基本保養就一定做既,久不久都要修剪下,但玩咩造型都只可以Keep半日。
之前試過電曲髮,第二日洗個頭可以同做左負離子一樣,補電左兩次,搞到我唔再敢去個間Salon,講真心個句,我堅係無咩心機搞個頭>.<


但今次黎Salon Boku唔係搵Porky剪頭髮做咩呢?




事源三月尾,我老闆非常好人咁請左我地去間高以級Salon整頭,個Stylist指左個八爪魚外撓頭話係2016新Trend,話幫我整,我非常鄭重咁拒絕左三次都不果>.<"

結果整左個底係黑色,加左D隨意漂出黎既Highlight...

明明行開日韓風,佢堅持要幫我轉外國風,唔係外國風唔靚,我相信呢件事如果放係個金髮鬼妹身上應該幾有味道既,只係我Handle唔到...

呢個最Trendy既外國風頭跟左我唔夠一個月,我每一日起身都覺得非常之咁睇自己唔順眼,著衫著潮D好似變左MK妹,著得普通又似鄉下妹>口<


終於忍唔住決定係生日前解決左佢,當係送俾自己既生日禮物,而且我堅唔想去到日本所有相都係一個MK頭,我堅係會唔影相。
今次由Daniel出手,要處理個堆隨意既Highlight真係好頭痕,最後決定輕輕漂一漂先,但唔會漂太耐,Keep返個髮質又可以令到底色同D Highlight個色差相近返,再做左兩次Colour,第一次係Balance返個色差,第二次做返隻靚色!!!
佢幫我揀左Shiseido呢隻PM11色,漂左既話會係淺藍色,我只係輕輕10分鐘,加上本身髮色都係比較黑既,出黎會係少少灰啡既感覺。

首先漂左先,對上個次漂頭懷住惶恐不安既心情,完全無留意個漂髮劑原來咁靚架喎。
整頭呢家野,雖然頭毛會再生,但過程是漫長的,都係搵過令你安心既師傅好D,唔係坐係到個幾個鐘真係如坐針氈架呢。
你睇我仲有心情影相就知我今次心情輕鬆啦,BTW,染之前仲幫我搽左D保護頭髮既產品,真係完全唔洗擔心:)

平時漂髮大約要等兩個鐘,今次只係想個漂返淺少少我本身既髮色,大約等左十幾分鐘就洗得啦。
洗既時候都有D Kick髮,但髮型師都好溫柔咁慢慢洗開佢,再加少少按摩舒緩返,Like!

漂完吹返乾,黑髮拜拜,我見到光明XDDD

漂完頭髮既質感唔同左,好似有D野包住左條頭髮,但個人幾鐘意呢個感覺,因為本身D頭髮又軟又無力,漂完髮質雖然感覺無咁順滑,但就多左Volume,想試玩而家好流行既淺色髮就要自己取捨下啦。

跟手全頭染返均勻個底色,唔洗咁橙。

染完似返日系既亞麻色,最後染返之前揀既P11色。
點解要染兩次? 因為淺色髮只Hold到一星期左右,之後甩色就會變返呢個自然啡Tone色。
呢D髮型師咪好囉,幫你唸埋。
唔係興咩就幫你整咩,有咩事等你發現返黎又可以收多筆。

好緊張呀,就快睇到最終效果啦!

Daniel仲幫我夾埋個日系空氣感髮型,隻冷色灰啡調自然得黎又有潮味,陽光下帶少少藍綠色,之後甩色都係變返自然啡Tone,唔洗驚個頭一達達色。

呢個Before After真係無得輸。

無Daniel日日幫我set日系頭,但唔洗set個頭都靚,開心返哂過生日,兼過埋日本玩,咩角度、咩光線個髮色都咁靚,柔和得黎夠特別,張張相都爆多Like:)


玩左一星期左右,仲仲見到少少藍綠色,而甩左既位置亦唔會好金,自然既亞麻色。
頭髮呢家野真係要交俾信任既人先得,開心返哂:)

平時搵開Porky剪頭髮$490@,8折左都差唔多$400次,真心貴,但係得佢搞得掂我個頭。如果你唔係好似我咁頭髮問題多多,又少又薄兼一到夏天痴笠笠>.<
其實可以試下Daniel,剪$280落樓,第一次仲有8折,個價親民好多XD今次咁搞一搞,漂左一次,再染兩次,三次夾埋一次做,$2280仲有8折,生日豪一次啦,開心無價。

Salon Boku:https://www.facebook.com/SalonBokuPorkyChu/


「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...