2014年12月19日 星期五

俾D火我睇下!!!串燒串串燒(>v<)

呢兩日凍到痴左線,無時無刻都想食D暖野。
今日就同男友黎到佐敦搵食。

我同男友都好鐘意食串燒,今次BOOK早少少唔洗等餐死。
始終串燒人多通常都燒唔切,唔好彩真係有排你等。
環境不過不失啦,今次揀左OUTDOOR,吹住風熱辣辣咁食先最有"風"味XDDD




佢有個細爐仔,FOR你RE-HEAT返D串燒,畢竟OUTDOOR+天寒地凍,D串燒唔洗幾分鐘就吹到凍哂,有個爐仔HEAT住食又幾貼心。


未叫野食,先玩搵錯處XDDD
我認~我好衰XDDD


先黎個雙重芝士薯條,個汁少少咸味又幾CREAMY,放耐左都唔會結成硬塊,幾唔錯,不過個著條就唔係好夠薯香啦。


我仲用左D芝士汁黎點雞肉食,好味!!!


串燒由上到下:
雞皮: 好香脆,但燒得過火左少少,唔係好夠味,唔知係咪我唸住打邊爐,居然覺得佢有D似魚皮XDDD
雞肉: 都幾JUICY,肉質仲有D嫩滑感,帶少少咸味,香口得黎唔會好濃,幾有水準。
牛舌: 我沒試,男友就讚不絕口,但佢一向都喜歡牛舌啦,我唔會信哂佢。
螺肉: 都幾得意,未試過咁食螺肉,質感外面有少少脆,螺肉好有咬口,不過食落就冇咩味。
麻辣牛丸: 辣辣地,惹味得黎又幾香牛丸味,唔錯。


花甲是男友最愛,所以點黎試下。
個樣似蜆多過似花甲,細隻左少少咁啦。
但味道搭救,有少少似蒙古燒肉既調味,但比較清。


帶子同蠔,睇到都流哂口水。
芝士醬幾好味,但有少少COVER左帶子既香味,同埋我完全食唔到有煙肉。
蠔很肥美大隻,但感覺蒜蓉唔夠香口,再收多少少水會更讚。


蝦就真係要讚下,開邊燒加左芝士,好香口。
燒到有少少燶得黎,肉質仲有少少汁,VERY NICE!!!


飽魚又係大讚,好有鮮味,秘制醬汁好夾,JUICY得黎有咬口,必試!


羊架我麻麻地,冇試到,男友話味道OK,但就勁肥囉。
冬天D羊要儲脂肪過冬嘛XDDD

整體食物質素都係水準之上,不過除左個芝士醬之外就冇乜特色可言,可以係醬料方面下D功夫。
蠔同扇貝都勁抵食,$68有3隻大大隻。
海鮮類的大推!!!


雖然食物水準整體好好,但就冇下次啦。
辣味燒魚翅,我問過店員,佢話係真魚翅,所以我自己係唔會再幫襯啦。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...