2013年9月8日 星期日

必瘦的理想‧進行式


趁住工幹前Yandy又來到必瘦站搞搞個肥大肚腩....




今次間房十足酒店咁@口@
又有電視又有梳化,仲有埋洗手盆,係差個廁所我就可以係到訓返晚啦XDD


回顧返下上一次,做完條腰即刻出返黎。


今次呢...
條腰就係返到既,但D肥肉就向哂前發展囉@口@
治療師話並唔係全部都係脂肪,係因為我有肚風,叫我唔好坐咁多...
唔通真係要企係到禁電腦?!T^T


Anyway,做左先講。
又係貼返個磁片係腰背,塗精華油,就可以開始啦。


治療師話今次可以主力做肚腩((咁者係好嚴重啦...T^T
碌既同時,我個肚不停"嘰哩咕嚕",連治療師都忍唔住笑...


做完一PART既時間,已經見到個肚冇咁漲,可能去左D風既關係。
再加埋溶左D脂肪,一路做一路安心返。
今次做,治療師幫我較低左溫度,但移動既速度亦相對慢左,整體感覺舒服左。
上次要KEEP住留意會唔會太熱,今次可以好輕鬆同治療師吹下水。


做完啦,成個過程15分鐘左右。
但個肚腩已經收返唔少,似返D樣XDDD


條腰係返到,個腩位又消左唔少。
安心哂,期待下次XD

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...