2011年6月11日 星期六

物盡其用‧Neutrogena wave DUO電動潔膚儀‧震震震‧震走哂D污糟糟

好開心又有得試新野啦!!!
今次係Neutrogena wave電動潔膚儀。
話說Yandy有佢舊版架,但係之前執屋唔見左...>.<
今次中到新版,失而復得仲要upgrade埋,正正正!!!

升級版既WAVE DUO主要係多左個"制",外型上冇咩變到。
呢個"制"既功能就係可以設定speed。
Speed 1 溫和微震,適合日日清潔按摩。最新研發的slow waving,其振動的速度猶如每天用手按摩清潔的頻率,溫和而有效。 Speed 2 急速快震,10倍深層清潔,搭配使用全新上市的抗黑頭潔顔棉(Blackhead Eliminating Pads),甚至連頑固黑頭都能連根震走。
  另外,市面上有兩種補充裝可以選擇使用:
升級版深層潔淨棉 採用升級版的藍色棉片質地,表面有細小柔軟的絨毛,能夠在震動下產生丰富的泡泡,更有效地深層清潔。
全新抗黑頭潔顔棉
含有BHA抗黑頭成分,結合棉片表面橙色磨砂微粒,能夠幫助深入頑固黑頭毛孔將黑頭連根震出。

睇完資料,緊係第一時間玩下部WAVE DUO啦!!!

拆開部WAVE DUO,分別有部機、電芯(GD!!!一開即用,唔洗搵電芯。讚!)、仲有一包潔顏棉。
咩都唔洗煩,即刻就試用得啦。讚!!!

由於用法同舊WAVE DUO一樣,所以Yandy已經用得好熟手啦。
貼舊潔顏棉上去,沖一沖濕佢,少少夠架啦,太多水會沖走哂D潔力架。
之後就可以洗面啦>////<
先試Speed 1先。
嘩~~~超舒服架呢~~~認真架,用舊版WAVE DUO,係就係洗得乾淨...
之但係每次洗到鼻仔既時候都有D感覺好似個鼻就黎俾佢震甩...
升級版呢,溫和好多,用落勁舒服啊~~~
雖然Yandy冇抗黑頭既潔顏棉,但都開Speed 2感受下。
明顯震力強左,但用落鼻仔都唔會好似舊版咁覺得會俾佢震甩
舒服完就過一過水睇效果啦。

最明顯既係油光冇哂,gdgdgd!!!
毛孔收細左,白滑左,鼻頭都乾淨左好多,冇用抗黑頭既潔顏棉都睇到有明顯分別喎。
睇埋鼻翼先。

油光拜拜,毛孔收細埋,白滑左,泛紅都冇咁嚴重。
效果好滿意呢

整體再睇下,成面都白滑左呀,特別係D毛孔收細左好多呢 >////< YA!!!
做埋個潔力測試test下WAVE DUO有幾勁先。

Yandy用eyeliner畫左一堆線係手背,之後用WAVE DUO Speed2打圈。
一齊黎睇下結果:

打左一個圈已經冇乜得剩...Yandy自己都嚇左一跳呀。
三個圈已經乾淨哂。
不過Yandy又點會滿足呀,女仔唔係淨係面要靚架嘛。嘻嘻嘻!!!

剩返用黎幫手踭同膝頭哥黎個重點清潔啦!!!
有心機既話用埋手手腳腳都冇問題既~
不過真係有排洗,所以懶Yandy都係重點清潔就算啦。

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...