2020年7月16日 星期四

頸、肩、背痛靠特強關節配方@「自然良坊」

食落肚既野,最重要都係講個信字。
畢竟保健產品,要食一段時間先有感覺。
「自然良坊」有GMP優質生產及SGS嚴格品質驗定,產品質素有保證,榮膺「香港品牌」又係2017年貼心企業,加上之前都試過佢地既產品,感覺就多一份安心。



今次「特強關節配方」係針對以下問題:
適合人士
♥ 關節筋骨嚴重勞損、退化
♥ 行斜路或樓梯時,關節活動經常出現問題
♥ 頸、肩、膝蓋繃緊僵硬
♥ 長期頸、肩、背、足部等受壓
♥ 天氣轉變令腰、背、手腳等十分酸軟無力
♥ 關節活動時常發出骨擦聲
♥ 擔心西藥副作用
♥ 從事體力勞動或負重工作
♥ 長時間站立、行走或使用電腦鍵盤

我自己無論無工作定宅在家,都係長期對住電腦XD
頸、肩、背成日痛,久不久就要去按摩放鬆。


特強關節配方100倍專利特強JE-3配方,含青口素、特強補膠成份等,速效直達深層關節關節,快速修補磨損,添加月見草油能有效潤滑軟骨及膠原補給,具抗老及抗氧化作用。
由新西蘭研製的食物配方,更易被人體吸收,不含西藥成份,絶不產生副作用或造成依賴。
★極速改善酸軟僵硬
★強化筋骨,重拾力量
★強效修復及滋潤關節
★減慢關節退化
★強化關節及軟骨組織
★提升抗蝕能力
★抗氧化及衰老
★促進心臟,皮膚健康


 **特強關節配方有60粒及30粒裝,岩岩開始建議一日2粒,飽肚食,再飲多一杯水就最吸收。

我食完一個月覺得好處係佢成分天然,食得好安心,而且細細粒好易吞。
但對於效果就唔太大感覺,可能我係坐得太多,肌肉問題為主,關節本身冇乜太大問題XDD
不過都有用家反映有效消炎止痛,一星期見效,覺得比坊間其他品牌更天然,更易吸收,修補作用快,患處靈活有力 ,活動自如。
我自己冇試過其他同類產品就比較唔到,希望大家都遠離痛症啦!

「自然良坊」專門店
旺角彌敦道760號聯合廣場30號B地下(太子港鐵站B2出口)
Facebook : 自然良坊 Natural Sqaure   www.Facebook.com/NaturalSquare
微博 : 自然良坊 Natural Sqaure  www.weibo.com/naturalsquare
網站 : www.naturalsquare.com.hk/
網店 : https://www.naturalsquare-eshop.com

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...