2020年2月7日 星期五

宅宅的MEtime‧別讓生活打倒你♥IPSA

武漢肺炎搞到個個人都唔敢出街,其實現代人每一日要面對源自生活、工作、環境既壓力,真係要抽少少時間照顧一下自己既情緒,放鬆心情:)

每日留少少時間 "MEtime" (屬於自己的減壓時間) ,做自己真正放鬆既事,coffee break, yoga time, 插花, 畫畫, 做陶瓷...etc。

身為一個宅宅,我既"MEtime"真係好簡單,可以睇下YouTube玩下手遊就係我最Enjoy既時刻。

真係咁冇時間,再簡單D﹐每日護理肌膚既時間都可以係放鬆既"MEtime"。



IPSA的品牌名字是來自拉丁文” Self”,即是自我、自主的意思。IPSA著眼於肌膚自身變美的生命力,希望喚醒每人都擁有的內在美麗覺醒Vital Force,散發每個人不同的獨特美態。


今次既皇牌產品Metabolizer更生活化乳液 (簡稱 "ME")
不同既肌膚問題及細胞代謝節奏,IPSA革命性提倡「Metabolizing Skincare 更生護膚」概念。


唔再係乾性、中性、油性、混合性,"ME"有成17種配方,針對不同的肌膚問題。
17種真係唔知邊種先岩自己,所以IPSA特設有一部為客人分析肌膚狀態的IPSALYZER皮膚分析儀,透過分析結果,為客人製訂個人的護膚recipe,幫你搵出屬於你個人膚質既"ME"。


透明蓋加上乳白色既瓶身,又稱ME小奶瓶。


每次用量係3泵,一瓶大約用3個月。


IPSA Silk Cotton 真絲化粧棉 (HK$50/120pcs)
除左乳液本身,配合真絲化粧棉令活膚成分更均勻細緻滲透每吋肌膚,發揮護膚品最佳效果,締造透光素肌。


包裝非常有質感,半透明磨砂有好日系既整潔感。
直接拉開就可以拎到化粧棉,方便既設計。


化粧棉由真絲特級蠶絲層層推疊而成,燈光下會見到微微閃亮,摸上手非常柔滑綿軟。


一塊化粧棉加3泵"ME",係岩岩好浸濕成片化粧棉又唔會滴漏既狀狀。


搽上面觸感柔滑更易於肌膚吸收。


相信對於現今既社會,大家都係倍感壓力,少少既"MEtime"絕對可以治癒心靈,走更遠既路。

如果你無"MEtime",不如就由每日護理肌膚既時間開始,同時治癒肌膚同心靈啦!!!

推介大家去IPSA做IPSALYZER全新「肌底毒素測試」,測出肌底毒素水平:https://bit.ly/2ZodSH6

更多資料
Website: http://www.ipsahk.com

「產品及有關資料由品牌提供」

#ipsa #ipsahk #customizedbeauty #IPSALYZER #MEtime #ME乳液 #ME小奶瓶

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...