2019年12月27日 星期五

一物兩用@ProVen 女士專用益生菌 + 蔓越莓

之前做身體檢查,醫生話我腸胃唔多好,建議我食益生菌。
之前都試左兩款,無乜特別大感覺。

今次收到ProVen 女士專用益生菌 + 蔓越莓 3600,係專為女性而設的益生菌配方,加上針對私密症狀的加氏乳酸菌,具抗菌與淨化能力的蔓越莓萃取物。
一物兩用好似幾唔錯😉


ProVen 女士專用益生菌 + 蔓越莓 3600
30 粒 / 膠囊
全素食者適用



留意返,佢係專為女性而設的益生菌配方,加上針對私密症狀的加氏乳酸菌,具抗菌與淨化能力的蔓越莓萃取物。
可以穩定私密處ph值、抑制惡菌入侵與增生,緩和刺痛、痕癢及保持健康,提升私密處及腸道的防禦能力。
加入維他命B6,改善經期前的綜合症狀,例如: 週期性的痘痘問題及穩定情緒。

由藥劑師推薦,感覺都可靠既。


主要功效
穩定私密處酸鹼值,減少私處敏感痕癢、灼痛、異味等不適。
抑制壞菌黏附於私密處。
有助抑制惡菌入侵與增生,緩和刺痛、痕癢及保持健康。
加入維他命B6,與益生菌產生協同效應,改善經期前的綜合症狀,例如: 週期性的痘痘問題及穩定情緒。
舒緩偶發性便秘或腹瀉。
改善腸胃敏感及過敏體質。


先黎小小吐糟,個人覺得佢既包裝真係唔太合理,大大個盒原來放得一半,如果用返人個FIT SIZE既盒感覺會好好多,有呃人之嫌,感覺又唔環保。


不過講返個產品本身,我係幾滿意既。
英國製造。


主要成份
Lab4 Probiotic Consortium 專利天然活性益生菌配方 :
Lactobacillus acidophilus 嗜酸乳桿菌 CUL60 & CUL21
Lactobacillus gasseri 加氏乳桿菌 CUL09
Bifidobacterium bifidum 雙歧桿菌 CUL34
Bifidobacterium bifidum 兩歧雙歧桿菌 CUL20
Cranberry extract 蔓越莓
Vitamin 維生素 B6


* 不含任何人造添加色素、香料或防腐劑。
* 不含麩質及奶類製品

服用方法有兩種
紓解不適狀況:每日兩粒
預防不適及保健作用:每日一粒
* 飽肚服用效果更佳

如果要食抗生素既朋友,請隔1.5-2小時。

我自己冇咩不適狀況,所以一日一粒,通常係午餐後食。
因為返工,午餐係我每日最定時既一餐XDDD
放係公司枱面又唔會唔記得。

平時好多時外食完我都有一半機會肚仔唔多舒服。
其實我都係食左個幾星期者,不過咁岩近聖誕,成日出去食大餐,明明食多左,但我明顯覺得肚仔無咁經常唔舒服,就算食得比較豐富都冇事。
至於私密處既防禦能力個人冇太大感覺,因為一向都冇太大問題。
而穩定情緒呢,可能聖誕節開心D,基本上都冇乜情緒問題,我唔知可唔可以歸功產品啦XD

3ChemBio優質生活平台(www.threechembio.com)有售

「產品及有關資料由品牌提供」

 #⃣Hashtag:
#蔓越莓幫到你妹妹 #妹妹冇煩惱  #藥劑師推薦 #經臨床實驗 #不含西藥 #維持陰道弱酸性ph值 #ProVen #女士專用益生菌蔓越莓3600 #英國製造

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...