2019年11月5日 星期二

Lancôme 氣墊X遮瑕 一Talk過

日常返工,早上多多少少想賴一下床,訓多一陣得一陣XD
加上秋冬又更加想留係被窩唔想起身。
每日全妝造型,又花時間又有D太OVER,倒不如集中打造水潤無瑕既肌膚,重拾肌膚神采和提升光澤,化個簡約裸妝,帶出每日健康神采就夠哂啦。


BLANC EXPERT CUSHION URBAN DUO PALETTE
升級版瞬白亮肌雙效遮瑕氣墊粉底組合 (建議零售價:HK$435)

Lancôme最新成員Blanc Expert Cushion Urban Duo Palette是締造無瑕美肌所必備的二合一產品。




比一般CUSHION薄身,收納更方便。
白金配色非常優雅。


最正係,佢係可以兼顧上妝及遮瑕的二合一便攜粉餅。
氣墊粉底能深層保濕,同時保護肌膚免受都市環境侵害,而柔滑遮瑕膏針對性修正黑眼圈及其他瑕疵。


全新雙面粉撲形如水滴,Ruby-cell的一面供抹上粉底液,另一面絨面則為黑眼圈細緻遮瑕。


輕拍上氣墊粉底,基本膚色已經明亮均勻,加上質地夠哂水潤,細紋、毛孔都修飾得唔錯。
水滴型粉撲係上鼻翼、嘴角等細緻位表現出色。


柔滑遮瑕膏濃縮了激光煥白氣墊粉餅既保濕成份,針對性修正黑眼圈及其他瑕疵,可以用水滴型粉撲前端既絨面沾取,上妝效果自然唔厚重。

Blanc Expert Cushion Urban Duo Palette方便攜帶,是隨時隨地上妝、遮瑕和補妝的最佳良伴。粉餅藏身於綴上金色玫瑰標誌的奢華纖薄純白粉盒中,專為亞洲市場而設計。


BLANC EXPERT CUSHION
締造明亮光彩的保濕氣墊粉底 (建議零售價:HK$290)

BLANC EXPERT CUSHION CASE
限量版升級版瞬白亮肌氣墊粉盒 (建議零售價:HK$100)

Blanc Expert Cushion既保濕粉底換上全新升級配方,專為均勻膚色而研製,同時為肌膚深層保濕,發揮24小時保濕功效,賦予肌膚健康明亮的自然神采。
加埋限量版升級版粉盒,望落都覺得好JUICY >v<


相較URBAN DUO PALETTE,佢係一般CUSHION既厚度。


以嶄新天然親膚配方,蘊含抗污染及抗氧化成分,配合SPF-36防曬功效,形成對抗環境侵害的防護罩,令肌膚水潤飽滿,從而發揮保護功能。日復日使用,膚質變得細緻,瑕疵得以減淡。


我自己對遮瑕既需求無咁高, 日常補妝淨係帶氣墊都夠。
其實我補妝次數都唔係多,主要都係貪佢夠靚XDD
女仔始終都係視角動物。


Blanc Expert Cushion 升級版瞬白亮肌氣墊粉底於各Lancôme專門店及美容專櫃有售

更多資料:
Website : www.lancome.com.hk
Facebook : www.facebook.com/lancomehk
Instagram : lancomehk

「產品及有關資料由品牌提供」
#LancomeHK #BlancExpert #CushionUrbanDuoPalette

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...