2019年8月28日 星期三

面部排毒去腫產品Serum 0@ IPSA

一直都係包包面既類型,上鏡真係好輸蝕。
除左肉肉,原來繁忙生活、運動量不足、飲食中攝取大量鹽分,都會令肌膚暗啞粗糙,甚至令臉部浮腫。


IPSA科研團隊經多年研發,隆重推出全新Serum 0緊緻淨肌排毒精華。
針對都市肌膚問題,為肌膚#排肌底毒素 同時#緊緻去水腫,重拾#透亮小顏,配方蘊含嶄新0 Complex排毒複合物——楊桃萃取,有效舒緩淋巴系統,幫助排走肌膚多餘水分,改善肌膚水腫。配合Targeted Effects重點緊緻系列,更有效提升輪廓,令緊緻效果倍升。




全新 SERUM 0緊緻淨肌排毒精華
蘊含嶄新0 Complex排毒複合物,由楊桃、魚腥草及綠茶葉等萃取組成,排水去腫,改善浮腫,重塑緊緻輪廓。楊桃萃取(Star Fruit Extract),可增強淋巴管功能,促進淋巴循環,改善水腫;魚腥草萃取(Chameleon Plant Extract)為肌膚排走多餘水分;及綠茶葉萃取(Camellia Sinensis Leaf Extract),有助促進新陳代謝,抑制因肌底毒素導致的炎症,具有抗炎及抗菌作用。


水盈啫喱質感,推開水噹噹咁,微微清涼感。
需要少少時間吸收,但非常清爽唔黏笠。

於潔面及柔膚水後使用,泵3泵Serum 0 緊緻淨肌排毒精華用於全臉。
亦可添量配合按摩使用。

為了更完善地發揮Serum 0的功效,IPSA團隊更設計了一套獨特的「0 Method」按摩方法,使因受紫外線侵害、年齡增加、肌底毒素積聚而大大降低的肌膚排毒功能,藉着按摩令肌膚有效排走老廢物質,從而緊緻臉部線條與改善肌膚浮腫,重拾#透亮小顏。


使用大拇指和食指夾住下巴。用大拇指按壓,同時用手沿著臉部線條滑向耳朵下方。
*重複3次


手呈握拳狀,置於鼻翼旁邊的顴骨下方,像是沿著顴骨往上提拉,一邊按壓,一邊將手移動至耳朵前方。
*重複3次


用中指按壓耳朵前方的淋巴結,同時也按壓耳朵後方。之後用手按壓頸項的正側面,滑向鎖骨淋巴結。



由於我要影相,只示範到單邊,慳返D時間緊係兩邊同時按摩啦:)
我自己會泵多兩泵份量既精華黎做按摩,成個過程一分鐘內搞掂,都幾方便。


我只係用左唔夠一星期,但感覺唔錯,覺得眼袋有輕微提升,無咁深邃。
最開心係成日俾人話好似倉鼠收埋食物係口入面個位置,有明顯收緊,成個面型即時睇落順左好多>v<
肉肉就照係返到,但望落既緊緻感令成個面型好睇左唔少。

全新 SERUM 0緊緻淨肌排毒精華真係幫到我排肌底毒素,告別浮腫:)

推介大家去IPSA做IPSALYZER全新「肌底毒素測試」,測出肌底毒素水平:https://bit.ly/2ZodSH6

更多資料
Website: http://www.ipsahk.com

「產品及有關資料由品牌提供」
#ipsa #ipsahk #customizedbeauty #IPSALYZER #排肌底毒素 #緊緻去水腫 #透亮小顏 #serum0 #緊緻淨肌排毒精華

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...