2019年4月12日 星期五

過敏源測試‧AHMC 亞洲健康管理中心

相信有Follow開既朋友宦知道我由2017年開始確診白蝕,由於呢個病係醫學上暫時係未有得醫既,但亦有少部分人會不藥而癒,坊間普遍既講法都係話免疫力系統出問題或者身體缺乏某D微量元素。

與其估估下,或者自己遂樣試,費時又失事。
不如搵專家正正經經做個檢測仲好啦!

「AHMC 亞洲健康管理中心」 (https://goo.gl/ZUNQS1) 邀請左我體驗『綜合檢測評估』



呢個檢測會︰
♥ 測試1662種過敏源
敏感人士可以避開過敏源,唔洗估估下

♥ 體內器官狀況 (如關節退化、肝腎肺退化等等...)
了解返器官狀況就可以做適當既保養

♥ 身體缺少的營養 (如維生素、鈣、鎂、鉀等等...)
補充所需營養

由了解開始,正視同處理身體既問題。


『綜合檢測評估』採用德國最先進Bio Resonance技術,全球唯一全訊息化第七代Biokat-MV(生物物理治療儀),擁有全球最强數據庫,備有24,230種物質電磁波數據,是德國 60 多年生物能量療法發展史中最經典的產品,採用最先進的數位化技術和德國高級健康設備精良製造工藝,符合嚴格的國際安全標準,準確地找出病因。
暫時全港得「AHMC 亞洲健康管理中心」擁有呢部治療儀存咋。


檢測係非入侵性既,治療師會用治療儀接觸手指用腳指穴位進行檢測。

短短十幾分鐘,就測試哂1662種過敏源、體內器官同身體缺少的營養,過程輕鬆,而且無痛無創。


檢測結果令我更加了解自己既身體狀況,亦都知道原因同點去避免。
我本身以為自己無過敏狀況既,但原來對大麥、小麥同塵蟎都有過敏。
唔怪得之有時食麵包會容易肚仔痛,以前我以為只係腸胃唔好。
檢測結果表示大腸同肝功能亦比較差,非常符合我既狀況,一向腸胃都唔太好,而長時間食中藥亦都加重左肝既負荷。
比較缺乏既營養就係益生菌同氨基酸,所以成日想食肉。

感覺報告解釋左好多我一直疑惑既問題,知道原因自然可以去避免同處理身體問題。
真正知道自己要避開咩過敏源,亦令生活更加簡單輕鬆,唔洗驚呢樣驚個樣。

『綜合檢測評估』AHMC正價$4800,依家做緊 Promotion $1800
如想體驗了解,請到 https://goo.gl/ZUNQS1 或者你可以Whatsapp 6550 9999

「AHMC 亞洲健康管理中心」 (https://goo.gl/ZUNQS1)邀請我體驗『綜合檢測評估』
#AHMC 亞洲健康管理中心
#過敏源測試
#食物敏感

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...