2018年11月8日 星期四

為扁塌頭髮重建豐盈@KLORANE燕麥奶順滑免沖水洗髮噴霧-褐色版


法國純植物護髮專家 KLORANE 知道Yandy去旅行,特別送左一套小禮物俾我。
今次由荷蘭、德國、冰島,再玩到法國,真係影相影到手軟,隨時隨地都影到靚相,呢套禮物真係居功不少。




KLORANE燕麥奶順滑免沖水洗髮噴霧-褐色版
主要成分: 燕麥萃取物、稻米萃取物、澱粉萃取物、礦物粉

燕麥奶順滑免沖水洗髮噴霧,成分當然是燕麥奶,其性質溫和,有效滋潤頭髮及維持頭皮及毛囊的天然平衡,髮絲脆弱及頭皮敏感人士也能安心使用。

採用天然優質燕麥,為法國南部塔恩省指定農莊及特選土壤種植的產品原料,含有 60%的多醣體及 13%的蛋白質,特別適合脆弱和易折斷的頭髮。

配合甘油保持頭髮的滋潤,防止髮絲乾燥脆弱。
三酸甘油脂補充天然皮脂,令頭髮更為順滑柔軟。
氨基酸及谷氨酸修復因洗髮而對髮絲所造成的傷害,加強髮絲強韌度。

最後,從植物根莖部所萃取的多醣成分-菊粉(Inulin) 及蛋白質,能有效修護頭皮及受損髮絲,補充養份,令秀髮回復生氣讓髮絲更為柔順及可維持其天然平衡。

一噴一梳,本身笠痴痴既前陰,立即清爽返哂,連髮根都乾爽埋。


其實之前都有介紹過呢隻免沖水洗髮噴霧,今次出呢Set帶得上飛機既size。
大枝裝我長期都放左枝係Office,而呢枝50ml既就岩哂我黎緊四圍飛既時候常備左右。


洗髮噴霧當中加入三種礦物粉,包括紅色、黃色及黑色礦物粉,唔驚噴到成頭白哂。
天然植物成分,確保頭皮不受刺激,而且不含離子,有效對抗毛躁,令髮絲更為輕盈,用後頭髮還真的比較有豐盈感。


坐完12個鐘,個齊陰黏黏笠笠,落機前簡單噴一噴,清爽感UP+,頭髮既油膩感都一掃而空,仲即時豐盈。

比起一般既洗頭粉,除左清潔功效,更能為扁塌頭髮重建豐盈,正中我等少頭髮孩子的紅心♥

多得呢個「懶人恩物 · 急救神器」,我一落機就可以即刻四圍影靚相啦。

另外,大家都知我成日轉髮色,唔想咁易甩色仲有小Tips,用洗髮噴霧代替洗髮水清潔頭髮。

好多時我地只係前陰變笠,其他位置未必好笠,呢個時候就可以用燕麥奶滋養順滑免沖水洗髮噴霧整理笠左既部分,咁就唔洗下下洗頭,髮色自然Keep得更好。
更多資料:https://www.facebook.com/KLORANEhk

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...