2018年10月5日 星期五

健康瘦身體驗‧TRIM SHOT 纖蔬飲

唔知你係咪食肉獸?
我個人的確係多肉少菜,仲好揀菜食,好多品種既菜都唔鐘意食。
對健康當然唔係咁好,最重要既係我地女仔既終生事業--減肥。


【TRIM SHOT 纖蔬飲】優惠價:$220 (標準價$288) *25克x10包

由營養及食品專家團隊以「果菜食療」研發既減重體型控制配方。
匯集7種天然果菜,萃取當中減重、纖型功能製成既濃縮瘦身飲品,每日一包就做到3種瘦身效果燃脂、排毒、補元氣。


濃縮7種纖型果菜
♥ 橘皮酵素 Tangerine Peel
♥ 柑橘幼果 Ponkan Unripe
♥ 羽衣甘藍 Kale
♥ 菠菜 Spinach
♥ 藍藻 Spirulina
♥ 紅桑子 Raspberry
♥ 紅菜頭 Beetroot
♥ 蘋果 Apple

一包25克,一啖就飲哂,味道酸酸甜甜,我覺得幾好飲。

無藥性、唔洗沖唔洗搞,,一撕就開到,配合擠壓飲用,好方便。

每日早/午餐後飲一包,唔會肚痾、絞肚、肚瀉。


飲左一個月30包,我既體重輕微下降0.2磅,體脂減少1.5%,腰圍不變。
我有配合一星期5日既30分鐘瑜珈運動,主要係塑型為主。
正常飲食,個人偏好澱粉質同肉類。
效果我覺得有,雖然唔算好明顯,但感覺無副作用又補充到蔬果類,都幾健康,唔知係咪錯覺,便便比較暢通,無咁易肚痾,個人認為值得投資一下:)

更多資料
Facebook 專頁: www.facebook.com/vegcheers.hk

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...