2018年9月28日 星期五

來自死海既天然礦物能量@AHAVA 30周年


恭喜AHAVA正式進駐香港:)
同時仲推出左我30周年限量版產品,趁呢個機會,我地一齊認識下呢個黎自以色列死海天然護膚專家啦。


AHAVA唯一被以色列政府受權開發死海資源的護膚品牌。在不破壞自然生態的前提之下,提取當地天然的資源來做製成產品。品牌相信死海既豐富礦物質擁有神秘既護膚力量,係活力、健康同美麗既泉源。
死海中既海鹽、礦物泥同海藻植物都已經被證實有再生復原療效,係維持肌膚健康年輕既關鍵成分,擁有高效保濕、淨化、排毒、抗老等多重天然美肌及護膚功效。


死海礦物水含有豐富既鎂、鉀、鈣等元素,研製出專利成份Osmoter™(高濃度死海礦物),可作為肌膚既滲透泵,從真皮內層提升到最需要護養既皮膚表層,仲具有100%既自然創造生物活化能力,啟動內部營養物質的流動。


30周年,更特別邀請左六位黎自世界各地既萌新女性藝術家,為限量版產品系列設計新包裝,透過佢地個人對美麗既觀念展現唔同女性既獨特個性及姿態。


AHAVA趁住30周年,重新定義自然美。
品牌相信美麗唔單只係肉眼所見既外表,而每一位女性既美都各有不同,唔應該有年齡、種族、膚色既界限,可以同時兼備溫柔、強悍、無所畏懼、嬌柔、前衛,品牌希望以不同女性既所見、所感、所知,將女性獨特魅力,分享俾全世界。


我地即場用AHAVA既產品黎做HAND TREATMENT,雙手即時柔軟綿滑,過左幾日之後,我有做HAND TREATMENT隻手仲係白滑D。


活動當日我地仲用AHAVA既產品製作左自己既磨砂膏,返去要幫身體黎個深層清潔啦!


最後,恭喜AHAVA 30周年,希望繼續為我地帶黎更多既死海產品,令所有女性既肌膚變得更具魅力啦:)

更多產品資料:https://sasa.hk-fb.com/sasa/ahava/?utm_source=minisite
莎莎全線獨家發售
查詢熱線:2505 5023

Fackbook Page: http://www.facebook.com/ahava.hk

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...