2017年12月22日 星期五

一小時SPA享受‧評價LPG M6 Alliance@SOHO Beauty

聖誕前夕,各女士都進入備戰狀態,準備以最佳形象出場。
雖然我對節日無乜概念,但美容瘦身對我黎講係例行公事,今次就評價第十代LPG M6呢個快速變靚既療程,等大家趕係聖誕前做最後衝刺啦:)


LPG M6相信大家都聽過啦,今次就黎到中環呢間SOHO Beauty做佢地既Endermologie療程,呢個療程以天然非入侵性聞名,最厲害係佢地既即刻提升效果,簡直令全球女士都雙眼發光XD



美容院係比較Home Feeling既,環境好骨緻。
SOHO Beauty既服務好窩心,係咁凍既天氣,一入黎一杯暖暖既紅豆茶即時送上,成個人即刻暖晒。


LPG是發展醫學儀器起家既,療程快捷、速效、持久、無創、無風險。
同治療師溝通後,我今次會做既係Extreme Tonic Treatment,幫全身+全面做一次SPA,短短一小時就做到放鬆、消脂到提升既療程。


每次療程都需要着上LPG M6專用既緊身衣,着左之後,所有身型係表露無遺囉@口@
邊度有肥肉都即刻見到,好在間房係得治療師同自己者。
呢D嘢真係唔出得街,保證完全無晒形象可言。
緊身衣主要係令到LPG M6儀器行得順D,唔會俾皮膚表面上既皮脂污垢阻礙。


LPG既ENDERMOLIFT™技術,可以令透明質酸+80%、緊緻度+23%、彈性+46%、減淡皺紋+21%,特製既機頭附有頻率吸力及活瓣機動脈衝,促進肌膚組織刺激,仲可以喚醒疲累細胞,從而達至延緩衰老的效果。


部機仲有晒圖示,已經定好療程方案,仲有埋圖解指示療程的時間,方向及手法,治療師只要跟住做就得啦。


機頭係身體上游走既感覺真係幾舒服,有輕微的吸吮感覺,負壓吸力可刺激不同層次的肌膚發揮功效。
表層及底層的成纖維細胞、微循環、淋巴系統及脂肪層都可以刺激到。
然後是機動活瓣機頭變慢,負壓吸力加大,刺激比較底層的細胞。
最後機動活瓣機頭快速拉夾,負壓吸力一般,針對表層做提升收緊的效果。

操控LPG M6既治療師都要去到法國總部學習使用呢個儀器,一邊做會一邊講解療程效果,過程中都對儀器既認識多左呀。

而且治療師仲好細心咁做埋腿內側呢D好難減既位置,服務既貼心程度真係值得一讚。


做完既位置,即時睇得到收緊左,線條順滑左。
明明只係碌左幾下,個肚腩位即刻唔見左!
見唔少LPG既評價都係話可以輕鬆減肥,原來真係訓係到都瘦到喎,過程仲好舒服,舒服過按摩。


換上ENDERMOLIFT™創新專利機動活瓣機頭,做埋面仔。
附有頻率吸力及活瓣機動脈衝,促進肌膚組織刺激多達270%。
同樣都有圖解指示療程的時間,方向及手法,針對細緻部位好似眼部、虎紋、鼻翼等亦都照顧到。


做完半邊面,評價返LPG既效果,平時我都係After個一邊比較大面既,做完明顯提升左同瘦過另一邊,躺著肉肉都無下掉,線條亦好順滑。
最神奇既係鼻翼收細左,嘴角提升變成微笑唇,無表情都識得笑咁。

短短一個鐘,過程舒適,非入侵性而效果明顯,整體都非常令人滿意。
唔怪得之LPG既評價一直都咁好,試做完第十代LPG M6更加可以感受到LPG不斷進步,未試過既真係要親身感受一下。

更多有關LPG Endermologie既資料:
Website: https://www.lpghk.com/
Facebook: https://www.facebook.com/lpghk/

SOHO Beauty
中環雲咸街77號嘉兆商業大廈 15樓B室

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...