2017年1月23日 星期一

山雞都可以變鳳凰@SK-II改寫命運

一年之計在於春...
嗯...過多幾日就係新一年,新一年最緊要係咩呀?
皮膚靚靚!
咁樣心情先會靚靚架嘛XD

認真,2016我真係忙到一個瘋狂既點>.<"
保養方面疏懶左唔少,一時三刻或者唔係好覺,但一回顧真係心都沈埋。
Well~ 「亡羊」最緊要識「補牢」,而家呢個年代,只要肯keep,60歲睇落都係30歲咁樣者。


SK-II 神仙水就換上新裝,以日本墨流藝術(Suminigashi) 設計出鳳凰圖形。
限量版神仙水 Facial Treatment Essence ($1,370/230ml)




新一年,祝願大家都好似鳳凰般展翼重生,女性應該掌握自己肌膚,從而改寫命運,一齊踏上晶瑩剔透肌膚之旅啦。


相信大家仲記得日本既墨流藝術,由彩墨及水交織創造出獨一無二的藝術作品。
喻意自己每個決擇都是專屬自己,而又無可取締,鼓勵女性改寫命運活出自己的色彩。


每一次開啟一枝全新既神仙水,好似自己既肌膚又一次升呢,有種不可言喻既快感>////<


新一年,又有一個升左呢,煥然一新既「我」啦!


蘊含超過90% 獨家天然成分, PITERA™ 經典中的經典。
針對亞洲女性肌膚的新陳代謝週期,持續修復陽光造成的肌膚損傷,令肌膚持續煥發晶瑩剔透。

不含水銀、強酸、酒精等成分,唔會刺激皮膚,就算是敏感肌膚都岩用架。

輕拍臉部約 1 分鐘。翻轉化妝棉的另一面,又再重複拍勻臉和頸部 1 分鐘。早、晚潔面及拍上爽膚水後使用。

仲記得開始用神仙水時硬係覺得味道怪怪,但用左幾年,不知不覺習慣左佢既味道,而且仲愛上佢清爽得黎好保濕,因為神仙水人體肌膚保濕因子既成份結構非常接近,極易被皮膚吸收,較其他精華更快滲透至肌膚底層。
有助調節肌膚新陳代謝,令皮膚維持正常更新週期,養出健康飽滿既細胞,幫助任何年齡女性逆轉肌齡,持續使用可實現抗老,亮白、晶瑩剔透的理想效果添。


為左興祝佳節,SK-II送上極緻盛禮【新年鳳凰限量版 PITERATM 體驗套裝】(HK$690)
由日常護膚的基本步驟全方位呵護你及摰愛的肌膚,包括
♥ 護膚精華 75ml
♥ R.N.A.立體緊緻精華霜 15g
♥ 淨肌護膚潔面乳 20g
♥ 護膚潔面啫喱 15g

由新年開始塑造晶瑩剔透肌膚。

「這個新的設計靈感向女性傳達了真正強而有力的信息,不要把自己限制在框框中,勇敢創造自己的故事;擁抱這改寫命運的力量吧!新年鳳凰限量版神仙水是即將來臨的農曆新年的完美禮物,提醒您和您愛的人要勇敢迎接新端。」 ——湯唯 SK-II 全球代言人


希望大家係新一年都好似多彩鳳凰咁,係新一年掌握自己肌膚,改寫命運,得到完美既重生,活出自己既色彩♥



銷售點:
SK-II 概念店及全線美容專櫃

太古城中心 232 舖 Tel. 2670 2633
九龍九龍塘又一城 G 層 22 號舖概念店 Tel. 3104 0263

http://www.sk-ii.com.hk/

「產品及有關資料由品牌提供」

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...