2013年12月21日 星期六

一小時瘋狂瘦身‧邊做療程‧邊做運動@LPG

冬天係打邊爐嘅季節,肥係無可厚非既事,但死都要瘦係定律,咁黃子華都講過所有人嘅終極理想都係不勞而獲。

要辛辛苦苦咁樣減肥實在好痛苦,乜都唔做又唔得喎,如果邊做療程,邊做運動效果可以加乘,自己出少少力,就可以瘦嘅話,又諗得過嘅。

第8代Cellu M6 Lipomassage 天然互動消脂就可以幫到我啦。
來自法國LPG運用先進的專利技術加強脂肪細胞代謝,減少局部脂肪,雕塑不完美的身型曲線。
專利嘅動力輪軸運用物理性刺激,增加脂肪代謝與排水,進而刺激膠原蛋白的增生,對於水腫及塑型特別有效,對付惱人嘅橙皮紋,有好唔錯嘅效果。


又係例牌做左個body check先,同上次一樣,都係惡劣嘅結果。
我諗我都係英年早逝既朋友仔嚟架啦。




唔理三七二十一,入房做療程先。


今次好有新鮮感呀,唔係著袍,係着緊身衣啊!
其實係令到儀器行得順D,唔會俾皮膚表面上既皮脂污垢阻礙。
而且緊身衣都是用完即棄的,保持衛生。


着咗之後,所有身型係表露無遺囉@口@
邊度有肥肉到即刻見到,好在間房係得治療師同自己者。
呢D嘢真係唔出得街,保證完全無晒形象可言。


LPG機嘅特色係有晒圖示,已經定好曬療程嘅方案,治療師只要跟住做就得啦。


今次嘅療程分咗三個部分,配合唔同程度既滾輪同埋負壓吸力,首先舒緩,然後重點消脂,最後放鬆返肌肉。
舒緩同放鬆嘅部分都好舒適嘅,有少少似做緊按摩。


至於消脂個部分,會有做完運動之後肌肉酸痛既感覺,做到腰部嘅時候,就開始互動消脂嘅部分啦。


所謂嘅互動消脂,其實係做緊腰部嘅同時,你自己就要努力咁提腿,睇落好似好簡單,其實要長時間咁維持呢個動作,都幾難架,不過原來所謂嘅長時間,都只係大約十分鐘嘅事。 


咁樣全身碌一個鐘,就可以達至做帶氧運動相約嘅效果,比較起來成件事舒服過做運動,仲有重塑體型同緊緻皮膚嘅效果添。
對於消除橙皮紋仲特別有幫助架。


你睇吓我要補嘅線條即刻出番晒嚟啊。 我真係冇勇氣放before after 如果真係好想睇嘅,自己拉返上上面睇直上直落嘅水桶身型啦 最後嘅放鬆部分,除咗紓解壓力,令到你隔日唔會有肌肉酸痛嘅問題,安心晒!

現今都市人有幾忙?我連訓都冇時間又邊有時間做運動呀。
多多少少希望LPG第8代Cellu M6 Lipomassage 天然互動消脂幫到下我啦。

「此試用由品牌提供」 

沒有留言:

張貼留言

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...